دانش و فناوری

دعوت از دانشگاهیان برای رفع چالش‌های حوزه آب و محیط‌زیست


سرپرست ستاد آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در دیدار با رییس و معاونان دانشگاه لرستان: دانشگاه‌ها با توسعه فناوری نقش مهم و موثری در بر طرف کردن چالش‌های کشور دارند.

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس و به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، محمد همت سرپرست ستاد آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با علی نظری رئیس دانشگاه استان لرستان و معاونان این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد تا همکاری‌ها میان این ستاد و دانشگاه‌ها بیشتر و نزدیک‌تر شود.

 همت در این دیدار ضمن تاکید بر رویکرد جدید ستاد در دوره جدید، گفت: استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و کمک به توسعه دانش در حل مساله از رویکردهای جدید در این ستاد است و انتظار می رود دانشگاه لرستان طرح‌های فناورانه مورد نیاز مردم استان را احصاء کند و در اختیار ستاد قرار دهد تا از توسعه آنها حمایت کنیم.

وی افزود: دانشگاه‌ها نقش مهم و موثری در توسعه فناوری‌های چالش‌محور دارند که با تکیه بر نیروی جوان دغدغه‌مند و اساتید در گام اول؛ چالش‎‌ها و مسائل استان خود را شناسایی کرده و ضمن اولویت بندی آن، به حل مسائل بپردازند که در نهایت چالش‌های ایران در حوزه آب و اقلیم برطرف شود.

سرپرست ستاد آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری همچنین، گفت: دانشگاه‌ها می‌توانند به عنوان سفیران دانش و علم بومی، ما را در تمامی عرصه‌های مرتبط با آب، اقلیم و محیط زیست همراهی کنند.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا