ورزش

درخواست امباپه: این ستاره را به فرانسه بیاورید

ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن می‌خواهد با هم تیمی سابقش همکاری دوباره داشته باشد.


به گزارش ایلنا به ادعای نشریه انگلیسی سان، کیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن از برناردو سیلوا، بازیکن منچسترسیتی می‌خواهد که در پایان فصل به پارک دو پرنس منتقل شود.

سیلوا 28 ساله تابستان گذشته به راب داوسون از ESPN گفت که آینده او نامشخص است و در هفته‌های پایانی پنجره نقل و انتقالات گفت: “نمی‌دانم چه اتفاقی قرار است بیفتد. با این حال، او در نهایت پس از اینکه علاقه بارسلونا به یک پیشنهاد قطعی پیشرفت نکرد، در اتحاد باقی ماند.”

سیلوا پس از پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی گفت: “ماندن تصمیم سختی نبود. یک پیشنهاد از یک تیم وجود داشت، نه بیشتر از آن، بنابراین برای من و باشگاه بسیار آسان بود، زیرا تنها پیشنهادی که بسیار دیر ارائه شد، بنابراین برای باشگاه پیدا کردن یک جایگزین کار آسانی نبود. همانطور که گفتم اینجا خیلی خوشحالم و تمام تلاشم را می‌کنم.”

ملی پوش پرتغالی در سال 2017 از موناکو به انگلیس رفت و در آنجا با امباپه جوان هم تیمی بود. این زوج بازیکنان کلیدی تیمی بودند که در فصل 17-2016 عنوان قهرمانی لیگ فرانسه را به دست آوردند و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیدند. اکنون مهاجم پاری سن ژرمن ظاهراً از نفوذ خود در این باشگاه برای اتحاد مجدد با سیلوا در پایتخت فرانسه استفاده خواهد کرد.

سیلوا تا سال 2025 قرارداد دارد، به این معنی که سیتی تحت فشاری برای بررسی قرارداد نیست مگر اینکه پیشنهاد قابل توجهی ارائه شود.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا