ورزش

آخرین تحولات و تحرکات بازار زمستانی ایران

یک روز و شش ساعت تا پایان فصل انتقالات نیم فصل

در شرایطی که هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا آغاز خواهد شد، سرپرستان و مدیران و سرمربیان تیم‌ها در حال آخرین تلاش‌ها برای جذب نفرات مدنظر پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هستند.

به گزارش “ورزش سه”، پنجره زمستانی ایران در شرایطی بسته خواهد شد که بازار نقل و انتقالات اروپایی همچنان داغ و باز است و تیم‌ها در حال انتخاب بازیکنان موردنظر برای تقویت خود در ادامه مسابقات هستند. با این حال ریجیستر شدن یک تاریخ مشخص برای یک بازه مشخص برای بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران باعث می‌شود این فصل جذاب و هیجان انگیز برای هواداران فوتبال نیمه شب فردا به پایان برسد. این در شرایطی است که تیم‌ها طی دو روز مختلف بازی‌های حساس خود را در این هفته برگزار خواهند کرد.

در اینجا مهمترین نقل و انتقالات و احتمالات جابجایی در این مدت زمان بیش از 24 ساعت را با شما در میان خواهیم گذاشت. این پست به صورت زنده به روز رسانی خواهد شد.

16:30 – هنوز از توافق سیامک نعمتی و پرسپولیس خبری نیست. باشگاه پرسپولیس از سیامک مبلغ بالایی برای صدور رضایتنامه طلب کرده و خود این بازیکن در پیشنهاد با دو سه تیمی که خواهان وی بودند درخواست کرده تا به این شکل ضرر خود را جبران کند. به این ترتیب فعلا راه این انتقال چندان باز نیست.

16:30 – باشگاه سپاهان رناتو داسیلویرا مدافع برزیلی بلندقامت خود را آزاد کرد و این بازیکن اولین فوتبالیستی است که جمع شاگردان ژوزه مورایس را ترک می‌کند. جالب اینکه این مدافع برزیلی طی این فصل در 13 بازی برای سپاهان به میدان رفته بود و جزو مدافعان خوب لیگ محسوب می‌شود اما به نظر می‌رسد اولویت سپاهان تغییر کرده است.

16:33 – باشگاه ملوان بندرانزلی به دنبال جذب یک مهاجم است و بازیکنان مختلفی به مازیار زارع و پژمان نوری پیشنهاد شده اند. از آپشن های پیشنهادی کی روش استنلی مهاجم گل گهر و یکی دو مهاجم خارجی آزاد شاغل در لیگ های خارجی هستند.

16:32 – رشید مظاهری ممکن است امشب تیم تازه خود را معرفی کند. در بین تیم‌های لیگ نفت مسجدسلیمان و پیکان بیشترین علاقه را به جذب این دروازه بان طراز اول دارند.

16:32 – رضا عنایتی سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان هنوز تحرک خاصی در فصل نقل و انتقالات نیم فصل نشان نداده و همه منتظر هستند تا ببینند او چگونه بعد از دوره ابراهیم اشکش این تیم را تقویت خواهد کرد. آنها تا این لحظه محمد مهدی احمدی که فصل گذشته در این تیم ستاره شده بود را به صورت قرضی از پرسپولیس گرفته‌اند.

16:31 – جدایی آیاندا پاتوسی از فولاد خوزستان قطعی شد. گفته می شود او به تیم گل گهر خواهد رفت و همچنین این احتمال وجود دارد که این هافبک آفریقایی مس کرمان را برای ادامه فوتبال انتخاب کند. پاتوسی صبح امروز قرارداد خود را با فولاد فسخ کرد تا نکونام این هافبک اسبق استقلال که در زمان سعید آذری به فولاد انتقال یافته بود، خلاصی پیدا کند. پاتوسی در فولاد آنچنان که باید دوره موفقی را سپری نکرد.

16:29 – سیاوش یزدانی از یکی از کنجکاوی‌ترین بازیکنان نیم فصل نقل و انتقالات است. او دو تیم خوب لیگ برتر را خواهان خود می بیند؛ سپاهان و تراکتور. البته اولویت یزدانی همچنان ماندن در استقلال است.

16:28 – وریا غفوری مدافع راست سابق استقلال و فولاد بعید است به تیم سابقش استقلال برگردد. قرارداد او با هر تیم از لیگ برتر می تواند یک خبر بزرگ و پر سر و صدا باشد.

16:28 – سوگیتا هافبک ژاپنی سابق تراکتور که هم تیمی دوره کهکشانی سرخپوشان با چهره هایی مثل اشکان دژآگه، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی بود گفته می شود دوباره به فوتبال ایران بازخواهد گشت و گفته می شود به فولاد خواهد پیوست.

16:28 – تیتو اوکلو مهاجم سودانی تیم پیکان از جمع شاگردان مجتبی حسینی جدا شد.

16:26 – باشگاه استقلال به تلاش های خود برای جذب بهترین هافبک لیگ ریکاردو آلوز از تراکتور ادامه خواهد داد.

16:25 – با وجود تمایل مهدی تارتار برای قطع همکاری با آرمان قاسمی این شاگردان همیشگی سرمربی ذوب آهن برای جدایی از جمع سفید و سبزپوشان توافق نکرده و باید دید او به تیم تازه ای منتقل خواهد شد یا نه.

17:12 – در شرایطی که فرشاد فرجی مدافع میانی مازنی پرسپولیس با چند پیشنهاد مواجه بود، این باشگاه به وی اجازه جدایی در پنجره زمستانی را نداد.

17:10 –  در شرایطی که کی روش استنلی از گل گهر به ملوان لینک شده، این باشگاه به دنبال جذب یک مهاجم داخلی دیگر نیز هست که در فاصله 24 ساعت مانده به نقل و انتقالات مذاکرات را پیش می برد.

17:08 –  رضا میرزایی از استقلال نیز جزو بازیکنانی بود که زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی‌اش از این تیم شنیده می‌شود و حتی با پیشنهاد رسمی مس کرمان نیز مواجه بود اما تا این لحظه کسی از این باشگاه این خبر را تایید نکرده است.

17:07 –  هیچ بازیکنی از لیگ به لیگ برتر منتقل نشده است و این نشانه خوبی برای فوتبال ایران نمی‌تواند محسوب شود که از فقدان بازیکن بااستعداد تازه وارد رنج می‌برد.

17:05 – باشگاه تراکتور برای تقویت خط حمله خود همچنان روی گزینه خارجی متمرکز شده است و تلاش برای این انتقال را دنبال می‌کند. آنها البته با حامد پاکدل مهاجم پرسپولیس قرارداد بسته‌اند و یک مهاجم خارجی دیگر را نیز زیر نظر دارند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا