ورزش

واکنش فدراسیون فوتبال به اظهارات اخیر رئیس مرکز وکلا ؛ هیچ وقت نگفته‌اند ایراد قرارداد ویلموتس چیست؟


مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال به اظهارات اخیر رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه درمورد قرارداد مارک ویلموتس واکنش نشان داد.

صفی الله فغانپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد اظهارات اخیر حسین عبدالیان پور رئیس مرکز وکلا، اظهار داشت: او مطمئناً موفق نشده است قرارداد فدراسیون فوتبال با سرمربی اسبق تیم ملی را مطالعه کند.به همین دلیل حرف ناپخته و نسنجیده‌ای را در نشست خبری با رسانه ها مطرح کرده است.

وی ادامه داد: در طول سال های گذشته افراد مختلفی پیرامون قرارداد ویلموتس حرف هایی زده اند اما هیچ یک از آنها به مردم نگفته اند کدام یک از مواد قرارداد دارای ایراد است.در واقع فقط و فقط ایراد گرفته اند اما نگفته اند ایراد قرارداد چیست؟

مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: همانطوری که قبلا در مصاحبه های مختلف گفته ام مجددا اعلام می کنم هر کسی مدعی است قرارداد از جهت مفهوم و شکلی دارای اشکال است،حاضرم در نشست رو در رو با آنها پیرامون موضوع  و جهت روشن شدن افکار عمومی و به ویژه اهالی فوتبال و مردم فوتبال دوست گفت و گو کنم.

وی ادامه داد:خدا را شکر می کنم که در شرایطی این حرف ها را می زنم که حکم اختلافات فی مابین فدراسیون فوتبال و سرمربی اسبق تیم ملی توسط مراجع بین المللی صادر شده است که هم در حکم کمیته تعیین وضعیت فیفا و هم در رای صادره توسط دادگاه عالی ورزش تنها مشکلی که در این بین وجود داشته است عدم پرداخت به موقع حقوق و دستمزد سرمربی بوده است.

فغانپور افزود:در قراردادهای بین المللی اگر دو ماه از حقوق مربیان پرداخت نشود، مربی حق دارد به صورت یکطرفه قرارداد را فسخ کند.از آنجاییکه بیش از مدت 5 ماه حقوق و دستمزد این مربی پرداخت نشده است وی قرارداد را یکطرفه فسخ و از طریق مراجع قضایی بین المللی فوتبال پیگیری کرده است.

وی تصریح کرد: این موضوع چیز جدیدی نبوده بلکه استراماچونی،سرمربی اسبق استقلال و پیش از آن سرمربی تیم پرسپولیس برانکو،مانوئل ژوزه،کالدرون و مربیان و بازیکنان دیگر در لیگ ایران نیز چنین روندی را طی کردند و به لحاظ اینکه حقوق و دستمزد آنها به موقع پرداخت نشد، این افراد از طریق مراجع قضایی بین المللی فوتبال شکایت کرده و حق و حقوق شان را دریافت کردند یا خواهند کرد.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا