شهرستان ها

«تسهیلات و توانمند سازی» ۲ رویکرد مشاغل روستایی استان سمنان است

سمنان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه تسهیلات و توانمند سازی دو رویکرد مشاغل روستایی استان است، گفت: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای این بخش اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا صادقی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اشتغال استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای کمک به ایجاد مشاغل روستایی استان اختصاص یافته است، تاکید کرد: تسهیل در پرداخت این وام اشتغال تأکیدات ما به بانک‌های عامل استان سمنان است.

وی با بیان اینکه در کنار تسهیلات، توانمند سازی اشتغال روستایی دومین رویکرد استانداری برای ارتقای روستاهای استان سمنان است، افزود: توانمندسازی مشاغل خانگی با روش‌های مختلف در کنار تسهیلات می‌تواند موفقیت مشاغل روستایی را بهتر تضمین کند.

معاون اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه دستگاه‌های مرتبط با روستاها در قالب تفاهم نامه‌هایی که منعقد شده، معرفی برای استفاده از تسهیلات مشاغل روستایی را بر عهده دارند، ابراز کرد: از جمله این دستگاه‌ها می‌توان به میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی و… اشاره کرد.

صادقی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ درصد تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در سال ۱۴۰۱ تاکنون محقق شده است، گفت: بانک‌ها همراهی خوبی در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی در استان داشته‌اند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا