شهرستان ها

هم افزایی و همدلی نیاز ضروری توسعه کرمانشاه است

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه کرمانشاه طی سالیان گذشته با مشکلات متعددی رو به رو شده است، گفت: هم افزایی و همدلی نیاز ضروری توسعه کرمانشاه است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی شامگاه چهارشنبه در نشست هم اندیشی و همفکری با جمعی از پیشکسوتان، یادگاران و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: باعث توفیق است که در جمع شما عزیزان که در فضا و عرصه جهاد و شهادت دفاع مقدس نقش ارزنده‌ای داشتید، حضور داشته باشم.

وی از یادگاران دفاع مقدس به عنوان سرمایه‌های ارزشمند و بی بدیل نظام برای کمک به پیشرفت و عظمت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف یاد کرد و افزود: هدف از برگزاری این جلسه بهره مندی از تجارب و نظرات گرانسگ پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت است.

استاندار کرمانشاه با طرح این سوال که چه مشکلاتی در گذشته استان وجود داشته که منجر به پیشرفت کمتر آن نسبت به دیگر استان‌ها شده است، ادامه داد: بدون شک یکی از علل این موضوع به عدم همکاری و بکارگیری توانمندی‌ها و استعدادهای پیشکسوتان جهاد در عرصه‌های مختلف بر می‌گردد اما ما قصد داریم که این خلأ را از بین ببریم و مسیر حرکت استان به سمت پیشرفت و توسعه را با همراهی و همکاری شما عزیزان تسریع کنیم.

صحرایی با بیان اینکه هم افزایی و همدلی نیاز ضروری توسعه استان است، گفت: از یک طرف کرمانشاه نیاز به اشتغال و کار دارد اما در یک وجه دیگری کرمانشاه به فرهنگ کار و تلاش نیازمند است که همه باید برای رونق هر دو وجه تلاش کنیم.

وی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را موضوعی مهم در جامعه عنوان و از پیشکسوتان ایثار و شهادت درخواست کرد که با حضور در بین نسل‌های جوان و نوجوان به عنوان نمونه کلاس‌های درس مدارس و دانشگاه‌ها، ارتباط نزدیکتری با آنان بگیرند و به شبهات و سوالات نسل‌های جدید انقلاب صمیمانه پاسخ بگویند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا