شهرستان ها

۴۰ هزار کودک گلستانی ازویژه برنامه های دهه فجر بهره‌مند خواهند شد

گرگان- معاون فرهنگی و اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان گفت: ۴۰ هزار کودک و نوجوان گلستانی از مجموع حدود ۱۰۰ برنامه پیش بینی شده برای بزرگداشت دهه فجر بهره مند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، الهه مقصودلو صبح پنجشنبه در نشست گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر ۱۰۰ ویژه برنامه فرهنگی هنری و نشست‌های کارگاهی در مراکز مختلف فرهنگی هنری شهرهای گلستان اجرایی شده و پیش بینی می‌شود حدود ۴۰ هزار کودک دانش آموز از این برنامه‌ها بهره مند شوند.

معاون فرهنگی و اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان گفت: اجرای هفت برنامه پیک امید در مناطق کم برخوردار شهرهای گمیشان، گالیکش رامیان منابع تپه و محلات حاشیه نشینی گرگان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در دهه فجر امسال است.

وی افزود: مسابقه عکاسی تحت عنوان بهار در زمستان، نقاشی متری، نمایشگاه کتاب، جشن انقلاب و پرواز بادبادک‌ها و نقاشی پرچم سه رنگ ایران، برنامه قصه گویی و پرده خوانی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در دهه فجر است.

مقصودلو گفت: سن ساختمان حدود ۱۸ مرکز ثابت کانون پرورش فکری گلستان به طور متوسط بی بیش از ۲۵ سال بوده و به دلیل فرسودگی این واحدها نیازمند بهسازی و مرمت این مراکز هستیم.

وی بیان کرد: اعتبارات اختصاص یافته به این مجموعه کفاف نیازمندی‌های موجود و حل مشکلات را نمی‌دهد اما تلاش می‌کنیم با همکاری مؤسسات و خیران فضایی مناسب برای استفاده کودکان ایجاد کنیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا