شهرستان ها

اساس دولت سیزدهم حضور مردم در صحنه است

شهرکرد_دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت گفت: اساس دولت سیزدهم حضور مردم در همه صحنه ها در راستای توسعه و پیشرفت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید احمد عبودتیان صبح پنجشنبه درنشست تخصصی حکمرانی مردمی، الزامات، بایسته‌ها و چالش‌ها در دانشگاه شهرکرد اظهار کرد: ما در شرایط سخت و حساس فرهنگی، اجتماعی، جنگ، سیل، زلزله، کرونا و… شاهد حضور گسترده نیروهای مردمی بودیم و مردم نشان دادند در عرصه‌های دیگر هم توان ورود دارند.
دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت در ادامه افزود: دولت فعلی دولتی است که باید اساسش حضور مردم باشد تا شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر در زمینه‌های مختلف باشیم و بنای ما حضور گسترده مردم است.
وی با اشاره به اینکه اگر مردم به میدان بیایند کار بهتر و با کیفیت‌تر پیش می‌رود، کم‌رنگ شدن حضور مردم، خلاء حلقه‌های میانی در تمام حوزه‌ها و پذیرش و باور مسئولان را از موانع تصمیم‌سازی، مشارکت در اجرا و نظارت در دولت مردمی عنوان کرد.
دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت خاطرنشان کرد: حضور مجموعه‌های مردمی، سبب دیده شدن مردم می‌شود تا مسائل را دقیق‌تر شناسایی کنند و بهتر است مدیران، مسائل را احصاء کنند و راه‌حل‌های بهتری تعیین کنند.
وی با بیان اینکه یکی از راه‌های حل مشکلات بزرگ، منطقه‌ای کردن آن است، افزود: واگذاری اختیارات به استانداری‌ها از تصمیمات دولت سیزدهم است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا