شهرستان ها

مسئولان عرصه فرهنگ به دغدغه های رهبر معظم انقلاب ومراجع توجه کنند

قم- تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: مسئولان فرهنگی کشور باید به دغدغه ها و توصیه های رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید توجه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد سعیدی، صبح پنجشنبه در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: برخی از برنامه‌های وزارت ارشاد همیشگی است و برخی دیگر از امور این وزارتخانه مناسبتی است که در هر دو بخش باید برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.

امام جمعه قم گفت: در روزهای اخیر شاهد موضوع اهانت به قرآن کریم و مقدسات هستیم که وزارت ارشاد در این عرصه باید ورود کرده و به رسالت خود عمل کند.

آیت الله سعیدی بیان داشت: باید به امور جوانان و نوجوانان اهتمام داشت و در این راستا باید تربیت نسل جدید در مدارس را جدی گرفت.

وی گفت: دولت فعلی ادعای انقلابی بودن دارد و باید به فرامین مبنایی و مقطعی رهبر معظم انقلاب در موضوعات مختلف توجه کنند.

آیت الله سعیدی ابراز داشت: امروز در کشور خط دیگری به غیر از رهبر معظم انقلاب نمی‌شناسیم و مسئولان عرصه فرهنگ باید به نکات و دغدغه‌های مراجع عظام تقلید به خصوص در مسائل مربوط به شهر قم توجه کنند.

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا نسبت به ارزش‌های دینی و اسلامی مطالعه گر هستند و باید به دغدغه‌های آنان توجه لازم صورت گیرد افزود: نگاه به جبهه گیری دشمن مهم است و باید نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را شناخت و هر یک از بخش‌های کشور باید نسبت به اسلام و ایران هراسی و مقابله با نظام جمهوری اسلامی دشمنان در حوزه مأموریتی خود ورود کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا