شهرستان ها

محورهای 3 شهرستان کرمانشاه لغزنده است/ رانندگان "زنجیر چرخ" همراه داشته باشند

 رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش برف در سطح سه شهرستان کرمانشاه، سنقر و کلیایی و کنگاور گفت: هم اکنون محورهای این سه شهرستان لغزنده است

رئیس پلیس راه استان:


به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ کیخسرو دستغیب  با اشاره به بارش برف از صبح امروز (ششم بهمن) در سطح برخی شهرستانهای استان گفت: بارش برف از حدود ساعت چهار صبح امروز آغاز شده و محورهای سه شهرستان کرمانشاه، سنقر و کلیایی و کنگاور را در برگرفته است.

وی افزود: در همان ساعات اولیه بارش کار نمک پاشی در سطح محورها توسط نیروهای راهداری صورت گرفته و هم اکنون سطح تمامی محورها باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

دستغیب با اشاره به لغزندگی محورها در این سه شهرستان گفت: فعلا استفاده از زنجیرچرخ الزامی نیست، اما شرایط لغزندگی محورها می طلبد که رانندگان با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

وی افزود: درحال حاضر در کمربندی شرقی و غربی کرمانشاه و گردنه های مله ماس، بید سرخ و خسروآباد پدیده مه گرفتگی را داریم که نیاز است رانندگان حتما از چراغ مه شکن استفاده کنند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه سطح سایر محورهای استان خشک است و پدیده خاصی گزارش نشده، گفت: در حال حاضر توصیه این است که رانندگان در سطح سه شهرستان کرمانشاه، سنقر و کلیایی و کنگاور از تردد غیرضروری خودداری کرده و حتما پیش از حرکت تجهیزات گرمایشی و بویژه زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

وی افزود: همچنین توصیه می‌شود رانندگان در شرایط لغزندگی جاده‌ها به طور جد از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کرده و حتما رعایت فاصله طولی را داشته باشند.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا