شهرستان ها

سال گذشته با همه تلاش‌ها تورم افزایش و ارزش پول کاهش پیدا کرد/ آنچه پیش بینی شده بود، اتفاق نیفتاد

دبیر خانه کارگر مازندران گفت: سال گذشته با همه تلاش‌ها تورم افزایش و ارزش پول کاهش پیدا کرد و آنچه پیش بینی شده بود، اتفاق نیفتاد و متاسفانه دولت بخشنامه کرد که برای بخش خصوصی همان ۵۷ درصد حداقلی‌ها لحاظ شد، اما برای دولتی‌ها اعلام کرد آنچه مصوبه دولت است که تبعیض آشکار است.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران:


به گزارش خبرنگار ایلنا، نصرالله دریا بیگی در نشست تشکل‌های کارگری با علی بابایی کارنامی، رئیس فراکسیون کارگری و عضو کمیسیون تلفیق مجلس، اظهار داشت: تلاش داریم صدای مظلومیت کارگران را به گوش مسئولان برسانیم که جز اندکی از مسئولان بقیه صدای کارگران را نمی‌شنوند.

دبیر خانه کارگر مازندران گفت: سال گذشته با همه تلاش‌ها تورم افزایش و ارزش پول کاهش پیدا کرد و آنچه پیش بینی شده بود، اتفاق نیفتاد و  متاسفانه دولت بخشنامه کرد که برای بخش خصوصی همان ۵۷ درصد حداقلی‌ها لحاظ شد، اما برای دولتی‌ها اعلام کرد آنچه مصوبه دولت است که تبعیض آشکار است.

دریابیگی گفت: جامعه کارگری همواره در خط مقدم است و در بودجه ۱۴۰۲ مشکلاتی داریم که درمان و بدهکاری سازمان باید بررسی شود.

وی افزود: دولت در لایحه بودجه ۴۲ درصد، بودجه خود را افزایش داد ولی در عمل حقوق ۲۰ درصد افزایش یافت و سال گذشته ۳۰ درصد سفره ما کوچک شد.

دبیر خانه کارگر مازندران گفت: امسال اگر مشکلات برطرف نشود، فاجعه است و بازنشستگان اعتراض خواهند کرد و امسال باید در این بخش توجه شود.

دریابیگی یادآور شد: بانک رفاه کارگران بارها توسط نمایندگان ما اعلام شد تا کمک حال کارگر و بازنشستگان باشد و مشکلات شان را برطرف کند و اکنون هم باید برای ما بماند.

وی افزود: برخی به ناحق در اساسنامه دست اندازی کردند که بانک برای دولت است و در برنامه هفتم باید طوری سیاست گذاری شود که حمایت شود و ما برای اخذ سهام بانک رفاه آمادگی داریم.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا