شهرستان ها

اجرای ۱۲۱ برنامه بصیرتی و فرهنگی طی دهه فجر در دانشگاه های گلستان

گرگان- رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان از برگزاری ۱۲۱ عنوان برنامه فرهنگی بصیرتی و و ورزشی در دانشگاه های استان گلستان طی ایام الله دهه فجر خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، شعبان شتایی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده مقرر است تا ۱۲۱ عنوان برنامه بصیرتی، فرهنگی و ورزشی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی دولتی و خصوصی اجرا می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: از برنامه‌های یادشده، ۱۴ برنامه در واحدهای دانشگاه آزاد، ۳۴ برنامه در دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات درمانی، ۱۵ برنامه در دانشگاه فرهنگیان و ۱۲ برنامه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اجرا می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های بصیرتی جایگاه ویژه ای در برنامه‌های دهه فجر دانشگاه‌های گلستان دارند که از آن جمله می‌توان به برگزاری کارگاه دانش افزایی با محوریت معرفی توطئه‌های علنی غرب در دشمنی با ایران تحت عنوان جنگ احزاب، چرایی انقلاب و مبارزه با استبداد و ستمشاهی و آینده پژوهی در انقلاب در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از جمله این برنامه‌های فرهنگی است.

شتایی افزود: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در تونل زمان در دانشگاه پیام نور گلستان یکی دیگر از برنامه پیش بینی شده در دهه فجر در گلستان است که تلاش شده خدمات و ثمرات انقلاب اسلامی به درستی برای دانشجویان معرفی شود.

شتایی گفت: برگزاری کرسی آزاداندیشی، تجدید بیعت با شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی، زیباسازی و فضاسازی دانشگاه‌ها، مسابقات ورزشی و هنری، نمایشگاه عکس و همچنین حضور تجمعی در راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در دهه فجر در دانشگاه‌های گلستان است.

به گفته شتایی حدود ۶۰ تا ۶۵ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی گلستان مشغول تحصیل است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا