ورزش

چشمک به مادرید: پنج رئالی در ترکیب منتخب بلینگام!

جود بلینگام، ستاره انگلیسی، پنج بازیکن از رئال مادرید را در ترکیب منتخبش از فیفا 23 قرار داده است.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید از مدت‌ها قبل به صورت جدی در حال بررسی شرایط بلینگام است و امید دارد که بتواند این بازیکن را در تابستان سال آینده به خدمت بگیرد.
درخشش او در ترکیب بروسیا دورتموند و همچنین با پیراهن تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2022 قطر باعث شد که آنها بیش از پیش از این تصمیم مطمئن شوند اما در عین حال رقبایی هم در این مسیر خواهند داشت. 
جدی‌ترین رقیب رئال برای جذب این بازیکن در تابستان سال آینده لیورپول است. یورگن کلوپ علاقه ویژه‌ای به او دارد و از مدیران این باشگاه خواسته که هرطور شده این ستاره انلگیسی را برای فصل آینده به ترکیب تیمش اضافه کنند. 

1795200

اما بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی پیش از این مدعی شده بودند که بلینگام شخصا مشتاق پوشیدن پیراهن رئال مادرید است و حالا این بازیکن به نوعی این موضوع را ابراز کرده است. 
او در ترکیب منتخبش از فیفا 23، پنج بازیکن از رئال مادرید را انتخاب کرده است. تیبو کورتوا، ادر میلیتائو، لوکا مودریچ، فدریکو والورده و کریم بنزما در بین بازیکنان مورد علاقه این بازیکن دیده می‌شوند. 
بلینگام درباره خط میانی برگزیده‌اش گفت:« من مودریچ، کوین دی بروین و والورده را انتخاب می‌کنم. چرا خودم نیستم؟ شاید چون خیلی مغرورانه است که خودم را در زمین بگذارم. من هنوز هیچ جامی ندارم و شاید سال آینده بتوانم جامی به دست آورم و وارد ترکیب شوم.»
 

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا