شهرستان ها

۴۷ میلیارد تومان اعتبار به روستاهای خراسان‌شمالی اختصاص یافت

بجنورد- معاون عمران روستایی بنیاد مسکن خراسان شمالی گفت: تاکنون ۴۷ میلیارد تومان اعتبار از منابع مصوب سفر دولت به این استان برای اجرای طرح‌های هادی و ایمن‌سازی روستاها تخصیص یافته است.

صابری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر دولت به خراسان شمالی برای عمران روستاهای استان مصوب شد که تاکنون ۴۷ میلیارد تومان آن اختصاص یافته که رقم قابل توجهی است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: ۱۵ میلیارد تومان از این میزان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی ۲۰ روستا و ۳۲ میلیارد تومان نیز برای اجرای پروژه‌های مربوط به ایمن سازی راه ۲۰ روستا هزینه می‌شود.

وی افزود: ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیز از محل اعتبارات ردیف استانی برای عمران روستایی استان مصوب شده است که تاکنون ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از این محل تخصیص یافته است.

صابری با اشاره به اینکه این میزان منابع استانی در ۵۰ روستا هزینه می‌شود ادامه داد: این استان ۸۴۰ روستا دارد که ۷۲۲ روستا بالای ۲۰ خانوار بوده و در تکلیف دولت برای اجرای طرح هادی است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن خراسان شمالی افزود: اکنون تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان دارای طرح هادی است و این طرح‌ها در ۴۷۷ روستا اجرا شده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا