ورزش

ژانویه بی سروصدای ربیعی و رفسنجان

مصایب تیمی که دیگر پول کافی ندارد

در شرایطی که محمد ربیعی از نیاز مس رفسنجان به تقویت در پنجره زمستانی خبر داده بود، این باشگاه تنها یک بازیکن در خط حمله گرفت.

به گزارش “ورزش سه”، مس رفسنجان در این فصل عملکرد بسیار خوبی در فاز دفاعی داشته اما برخلاف انتظارها در پیش فصل هیچ‌گاه زوج هماهنگ و زهردار منشا-شیمبا در خط حمله تیم ربیعی شکل نگرفت تا این تیم به فکر تقویت در خط حمله خود بیفتد.

در شرایطی که ربیعی از نیاز تیمش به تقویت در خط حمله گفته و برای فروش منشا نیز اعلام آمادگی کرده بود اما مسی‌ها نقل و انتقالات خلوتی را پشت سر گذاشتند. محمد امین درویشی، مهاجم سابق ذوب آهن تنها خرید زمستانی مس رفسنجان در بازه نقل و انتقالات بود. همچنین مرتضی منصوری و علی زارع از لیست این تیم خارج شدند.

مس رفسنجان در این پنجره به دنبال جذب یک وینگر چپ بود اما تنها درویشی را که جایی در لیست ذوب آهن نداشت را در خط حمله در اختیار گرفتند.

جالب اینکه تیم‌های مختلفی برای استخدام بازیکنانی مثل مهدی حسینی، آذرباد، شیمبا و… به باشگاه مس رفسنجان نامه زدند اما ربیعی و مدیران باشگاه حاضر به فروش ستاره‌های خود نشدند تا به این ترتیب مس نقل و انتقالات کم سر و صدایی را در پنجره زمستانی تجربه کند.

همچنین از پیش از آغاز نقل و انتقالات بحث‌های زیادی بر سر ادامه حضور یا پایان همکاری با گادوین منشا وجود داشت اما تا دقایق پایانی نقل و انتقالات هیچ خبر رسمی‌ای در مورد او منتشر نشد. آقای گل فصل گذشته لیگ برتر که در این فصل از زدن حتی یک گل هم عاجز بوده و در این اواخر در لیست ربیعی هم جایی نداشت، همچنان وضعیتی مبهم دارد.

در نهایت باید دید در ادامه فصل روند خط حمله مس رفسنجان چگونه خواهد بود و آیا منشا به لیست ربیعی برمی‌گردد یا قرارداد این بازیکن نیجریه‌ای فسخ شده و مسئولان این تیم در پی جذب یک مهاجم آزاد دیگر خواهند بود. همه این مسائل به شرایط مالی مس رفسنجان هم مربوط می‌شود و گفته می‌شود بودجه آنها در حال حاضر محدود است.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا