شهرستان ها

اختصاص۸۰۰۰میلیارد ریال برای اینترنت روستاهای کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال جاری، بیش از هشت هزار میلیارد ریال برای رفع مشکل اینترنت روستاهای بالای ۲۰ خانوار در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی احمد زاده ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: ۶۰۰ میلیارد ریال نیز در سال جاری، برای رفع مشکل گیرنده‌های تلویزیونی استان در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: با این میزان اعتبار مشکل گیرنده‌های تلویزیون شهرستان گچساران برطرف می شود.

احمد زاده با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه خاصی به زیر ساخت‌های مناطق روستایی دارد، گفت: مشکلات این منطقه باید در اسرع وقت از سوی متولیان امر برطرف شود.

وی افزود: این منطقه دارای پتانسیل‌های ویژه‌ای برای گردشگری است که به متقاضیان طرح‌های گردشگری در این منطقه تسهیلات پرداخت خواهد شد.

استاندار با بیان اینکه ۱۲ میلیارد ریال برای مشکل رفع آب آشامیدنی روستای «اسپر» برای ساخت منبع ذخیره آب ۳۰۰ متر مکعبی در اختیار آب فاضلاب قرار خواهد گرفت، گفت: مشکل برق روستاهای گچساران همچون «اسپر» تا قبل از فصل تابستان از سوی اداره برق باید برطرف شود.

وی تصریح کرد: ۲۰ میلیارد ریال برای رفع مشکل کانال‌های روستای اسپر گچساران در نظر گرفته خواهد شد و مشکلات این روستا از نزدیک بررسی می‌شود.

استاندار افزود: تلاش مردم در کنار دولت در رفع محرومیت زدایی نقش مهمی دارد و دولت برای رفع مشکلات محروم و کمتر توسعه یافته این استان تلاش کرده و اعتباراتی برای رفع محرومیت گذاشته است.

وی بیان داشت: روستای دیل باید به مرکز بخش تبدیل شود که برای رفع این مشکل تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد و تبدیل روستاهای بابا کلان و امامزاده جعفر به بخش سال جاری قطعی شده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا