ورزش

ستاره‌ای که ناخواسته دو امتیاز از سرمربی‌اش گرفت!

مصدومیت شیمبا و وخروجش از زمین نقش پررنگی در از دست رفتن پیروزی مس رفسنجان ایفا کرد.

به گزارش “ورزش سه” تیم فوتبال مس رفسنجان روز گذشته در دربی استان کرمان مقابل گل‌گهر سیرجان به نتیجه تساوی دست یافت. نتیجه‌ای که شکل حصول آن باعث می‌شود ربیعی و شاگردانش از آن راضی نباشند.

نارنجی‌پوشان رفسنجانی پس از اینکه با یک بازی هجومی در نیمه اول با دو گل از حریف خود پیش افتادند، فرصت بسیار ایده‌آلی برای کنده‌شدن از تیم‌های آلومینیوم و فولاد داشتند اما اتفاقات بازی دست به دست هم داد تا ربیعی و تیمش تنها یک امتیاز از شهرآورد کرمان دشت کنند.

یکی از تاثیرگذارترین اتفاقات، مصدومیت لوسیانو پریرا یا همان شیمبای معروف بود. جایی که مهاجم باتجربه و موثر مس در پانزده دقیقه پایانی به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد تا افت قوای تهاجمی مس شروع شود.

1795872

هرچند شیمبا دیروز فرصت تاثیرگذاری مستقیم در گل‌ها شامل پاس گل و یا گلزنی را پیدا نکرد اما با نمایش قابل قبولش در خط حمله مس، نقش زیادی در بالا بازی کردن تیم خودی و پایین نگه داشتن خط دفاعی گل‌گهر داشت. موضوعی که تا دقایق حضور او در زمین منجر به حضور مدافعین گل‌گهر در نیمه زمین خود به جهت جلوگیری از دریافت گل سوم شده بود.

اما با خروج شیمبا، مدافعین تیم قلعه‌نویی هم فرصت بیشتری برای حضور در حملات پیدا کردند و در نهایت روی یکی از همین بخت‌ها، آرمین سهرابیان، مدافع پیش‌تاخته سیرجانی‌ها دروازه لک را باز کرد تا برد شیرین شاگردان ربیعی با یک امتیاز عوض شود.

البته دغدغه‌های ربیعی برای مصدومیت این بازیکن به تساوی در این دیدار محدود نشد و او در نشست خبری هم ناراحتی‌هایش بابت دوری احتمالی شیمبا در بازی‌های آینده را مطرح کرد و باید دید این بازیکن تاثیرگذار تیم مس چند هفته در ترکیب تیمش حضور نخواهد داشت.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا