شهرستان ها

طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی در بوشهر اجرا می‌شود

بوشهر – رئیس پلیس راهور استان بوشهر از اجرای طرح ترخیص فوق العاده موتورسیکلت های رسوبی به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جابر پاپری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح فوق العاده ترخیص وسایل نقلیه توقیفی با تسهیلات ویژه به پاس نکو داشت ایم الله دهه فجر انقلاب اسلامی از هشتم بهمن ماه به مدت دو هفته در سطح استان اجرا می‌شود.

وی افزود: به منظور تسهیل در ارائه خدمات ترخیص وسایل نقلیه توقیفی به مالکین و هم استانی های عزیز، جلوگیری از رسوب اموال مردم و کاهش فرآیندها و تشریفات غیرضروری اداری در ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در استان مالکان و متصرف قانونی وسایل نقلیه توقیفی می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ یا از طریق برنامه کاربردی پلیس من نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

سرهنگ پاپری تصریح کرد: در این طرح همچنین امکان ترخیص وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث با اخذ تعهد مبنی بر عدم استفاده تا دریافت بیمه نامه شخص ثالث جدید و گواهینامه نیز فراهم شده است.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: مالکان و متصرف قانونی وسایل نقلیه می توانند با استفاده از برنامه کاربردی پلیس من در بستر اینترنت تلفن همراه، نسبت به ثبت درخواست ترخیص وسیله نقلیه خود پس از احراز هویت و مالکیت به صورت گام به گام اقدام کنند و یا با در دست داشتن مدارک هویتی و مالکیتی به دفاتر به دفاتر پلیس + ۱۰مراجعه و از این فرصت که زمان آن محدود است استفاده کنند.

سرهنگ پاپری خاطر نشان کرد: اجرای این طرح در بازه زمانی هشتم بهمن ماه تا تاریخ ۲۲ بهمن ماه بوده و قابل تمدید نمی باشد، و با هماهنگی های قضایی که صورت گرفته بعد از اتمام مهلت تعیین شده برای موتور سیکلت های رسوبی که دارای پلاک ملی و یا قابلیت شماره گذاری دارند از طریق مزایده و برای سایر موتورسیکلت هایی که قابلیت شماره گذاری ندارند و در سن فرسودگی قرار دارند برای اسقاط از طریق مراکز مجاز تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا