حوادث

دستور سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام برای بسیج فوری امکانات به خوی

در پی وقوع زلزله صادر شد؛

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام در پی وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری در خوی و تخریب برخی منازل برای بسیج فوری امکانات دستوری صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری در خوی و تخریب برخی منازل و همچنین برودت هوا در این منطقه، نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام شب گذشته برای اعزام نیروهای امدادی و کمک‌های ضروری توسط بنیاد احسان دستور فوری صادرکرد.

بنابراین گزارش در پی این دستور و در نخستین ساعات وقوع زمین‌لرزه، گروه‌های امدادی و ارزیاب بنید احسان به مناطق آسیب‌دیده اعزام شدند و از نیمه شب توزیع اقلام ضروری دربین مردم آغاز شد.

تا این لحظه علاوه بر اعزام گروه‌های امدادی و جهادی همکارستاد اجرایی فرمان امام، اولین محموله کمکی بنیاداحسان شامل هزار و ۷۰۰ تخته پتو، ۳۵۰ دستگاه بخاری برقی و نفتی، یک تریلی بطری آب، پنج هزار کنسرو، ۳۴۰ چادر امداد، هزار بسته معیشتی و سه هزار دست لباس گرم، سه تن برنج و چهار تن آرد از مبدا تبریز، تهران و کرمانشاه به منطقه ارسال و بین زلزله‌زدگان در حال توزیع است.

همچنین استقرار دو نانوایی سیار و پخت روزانه ۳۰ هزار نان و استقرار سه آشپزخانه و پخت ۱۵ هزار غذای گرم در روز از دیگر اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام در این منطقه است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا