شهرستان ها

بهره‌برداری از ۱۲ واحد صنعتی استان بوشهر در دهه فجر امسال

بوشهر- مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ۱۲ واحد صنعتی در دهه فجر امسال وارد مدار بهره‌برداری و توسط مقامات ملی و محلی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفوی ظهر یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: حجم سرمایه‌گذاری این واحدهای صنعتی هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.

وی از ایجاد زمینه اشتغال ۵۳۰ نفر با افتتاح واحدهای صنعتی استان بوشهر در دهه مبارک فجر خبر داد و تصریح کرد: تولید کربنات کلسیم و آهک هیدراته با حجم سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومان از جمله طرح‌هایی است که در سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر افتتاح می‌شود.

صفوی افزود: تولید محصولات آرایشی و بهداشتی شهرستان دشتستان با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر اجرا، تکمیل و راه‌اندازی شده است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: واحدهای تولید لوازم‌خانگی، برق و الکترونیک، محصولات شیمیایی و کانی غیرفلزی از دیگر طرح‌هایی است که خوشبختانه امسال وارد مدار تولید شدند.

وی تصریح کرد: با حمایت و پشتیبانی ویژه ۱۷ واحد صنعتی در استان که از چرخه تولید خارج‌شده بودند امسال با حمایت مالی و رفع موانع به تولید بازگشتند و اکنون در حال فعالیت هستند.

صفوی افزود: برای فعال شدن این واحدهای صنعتی ۲۱۱ میلیارد تومان تسهیلات از طریق تبصره ۱۸ و نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان نیز تسهیلات رونق تولید به این واحدها پرداخت شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: سهم صنعت، معدن و تجارت از دور نخست سفر هیئت دولت به استان بوشهر هشت مصوبه بود که از این تعداد پنج مصوبه به‌صورت ۱۰۰ درصد اجرایی و سه مصوبه در دست اجرا هستند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا