بین الملل

سرکوب اسرای فلسطینی دارای پیامدهایی در داخل و خارج از زندان است

گروه های مقاومت فلسطین:

گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند که سرکوب اسرای دربند اسارتگاه های رژیم صهیونیستی دارای پیامدهایی در داخل و خارج از زندان است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، گروه های مقاومت فلسطین در بیانیه ای اعلام کردند که اقدامات سرکوبگرانه مسئولان رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی اقدامی جنایتکارانه و وحشیانه است.

گروه های مقاومت فلسطین در بیانیه خود تاکید کردند: اقدام نژادپرستانه و فاشیستی مسئولان رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی تلاشی بیهود برای منحرف کردن افکار عمومی از شکست مفتضحانه در مقابله با عملیات شهادت طلبانه قدس اشغالی و هلاکت شماری از صهیونیست ها است.

در بخش دیگر بیانیه آمده است: یورش نظامیان صهیونیست به اسارتگاه ها و تعرض به اسرا هرگز نمی تواند خللی در اتحاد و مقاومت آنها ایجاد کند.

گروه های مقاومت فلسطین با تاکید بر اینکه آزادی اسرا در رأس اولویت های مقاومت قرار دارد و به حول و قوه الهی آزادی آنها هر لحظه نزدیکتر می شود، افزودند: تشدید اقدامات رژیم صهیونیستی علیه اسرا در چارچوب سیاست بر هم زدن اوضاع و اجرای آن توسط ایتمار بن گویر صهیونیست کینه توز است.

بر همین اساس جنبش اسیر فلسطین نیز تهدید کرد که تعرض به اسرا به ویژه در زندان های عوفر، مجدو، النقب و دامون بی پاسخ نخواهد ماند.

گفتنی است، مسئولان رژیم صهیونیستی ۴۷۰۰ فلسطینی را به اسارت گرفته اند که ۲۹ نفر از آنها زن ۱۵۰ نفر دیگر کودک هستند و ۶۰۰ نفر از آنها با بیماری های مختلف دست و پنجه نرم می کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا