ورزش

اخم آرنولد به کلوپ: تصویری از شرایط جدید لیورپول

واکنش ترنت الکساندر آرنولد به دستور تعویضش که از طرف یورگن کلوپ صادر شده بود نشان می‌دهد ناکامی لیورپول در فصل جاری روابط درون رختکن را هم دچار تنش کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، درحالیکه هنوز یک ساعت از شروع دیدار امشب لیورپول مقابل برایتون نگذشته بود ترنت الکساندر آرنولد وقتی فهمید باید زمین مسابقه را ترک کند احساس خود را به شکلی واضح مقابل دوربین‌ها نشان داد.

آرنولد محصول آکادمی لیورپول است. درحالیکه لیورپول امیدوار بود امشب در استادیوم امکس برایتون را شکست داده و راهی یک‌هشتم نهایی جام حذفی بشود کلوپ در فهرست بازیکنانش او را از ابتدا به میدان فرستاده بود. با اینکه قرمزها با گل آرنولد پیش افتادند و به نظر می‌رسید همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود ولی لیورپول با دریافت گل تساوی در نیمه اول با شرایطی دشوار مواجه شد.

1796379

با اینکه آرنولد را نمی‌توان در گل لوئیس دانک مقصر دانست ولی در شروع این حرکت دفع توپ اشتباه این بازیکن بود که توپ را در اختیار برایتونی‌ها گذاشت. درحالیکه بازی به دقیقه 60 نزدیک می‌شد کلوپ که مشخص بود از عملکرد بازیکنانش ناراضی است تصمیم گرفت تغییرات گسترده‌ای در ترکیب ایجاد کند.

1796380

آرنولد یکی از بازیکنانی بود که در این دقیقه تعویض شد تا جیمز میلنر در کنار خط منتظر بیرون آمدن او بماند. دفاع راست لیورپول در حالیکه به سمت خط کناری می‌رفت با حالت صورتش نشان داد از این تصمیم کلوپ به هیچ وجه راضی نیست.

1796381
1796382

درحالی که چند رسانه انگلیسی در پایان بازی از تنش در رابطه آرنولد و کلوپ صحبت کرده‌اند روزنامه لیورپول اکو مدعی است این ادعاها چیزی جز شایعه نیست و کلوپ بازیکن محبوبش را به این خاطر تعویض کرده تا در آستانه بازی‌های پشت سر هم و حساس بعدی او را با آمادگی بیشتر در اختیار داشته باشد.

لیورپول به زودی در لیگ برتر با وولوز، اورتون و نیوکسل دیدار می‌کند و سپس دیدار بزرگ خود مقابل رئال مادرید در چمپیونزلیگ را در پیش خواهد داشت.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا