ورزش

مسی برنامه شعبده‌باز فرانسوی را مختل کرد!

استقبال از ویدیوی بامزه لئو در شبکه‌های اجتماعی

لیونل مسی در جشن خیریه پاریسی ها سوژه خنده حاضرین شده و لحظات بامزه ای را پشت سر گذاشت.

به گزارش “ورزش سه”، لیونل مسی روز پنجشنبه به همراه هم تیمی هایش در پاری‌سن‌ژرمن در یک جشن خیریه برای جمع آوری کمک های مالی برای یک بنیاد خیریه شرکت کرد. کیلیان امباپه، نیمار، سرخیو راموس، اشرف حکیمی و مارکو وراتی نیز در این جشن خیریه کنار ستاره تیم ملی آرژانتین حضور داشتند.

ویدیوی بامزه ای از لیونل مسی در این مراسم منتشر شد که خیلی سریع مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت. 
در حاشیه این جشن خیریه که در سالن مجلل پاویون گابریل در پاریس – مشرف به شانزلیزه – برگزار شد، ژولیوس دان، یکی از شعبده بازان برجسته جهان، تصمیم گرفت با مسی و وراتی یک حرکت جادویی انجام دهد که این اقدام او به اتفاق طنز انجامید.

1796419

ژولیوس دان ، شعبده باز معروف انگلیسی که 6.5 میلیون دنبال کننده در تیک تاک و اینستاگرام دارد، می خواست ترفندی انجام دهد اما تفاوت زبانی بین او و ستاره آرژانتینی، مشکل ساز شد تا صحنه هایی بامزه را شاهد باشیم.

لیونل مسی که قرار بود، شعبده دان روی او انجام شود در حالی که اصلا متوجه گفته های او نبود، از هم تیمی خود وراتی که دوتایی قرار بود سوژه شعبده دان شوند، پرسید: “تو فرانسوی بلدی!؟ چی گفت؟”
ستاره آرژانتینی علیرغم اینکه متوجه نمی شد ژولیوس دانچه می گوید، در تمام مدت بسیار سرگرم کننده بود و اگرچه شعبده مورد نظر انجام نشد ولی همین رفتارهای لئو برای حاضرین سرگرم کننده و جالب بود.

در همین مراسم بود که کیلیان امباپه در حال تماشای بازی رئال مادرید و اتلتیکومادرید شکار شد. او کنار اشرف حکیمی در حال پیگیری بازی تیمی بود که تابستان امسال در آستانه جذب این بازیکن قرار داشت.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا