ورزش

جواب اعتماد حسینی به حسینی در ۲ دقیقه(عکس)

مهاجم پیکان دو دقیقه پس از ورود به زمین پنالتی منجر به سه امتیاز تیمش برابر مس کرمان را گرفت.

به گزارش “ورزش سه”،  پیکان پس از دو هفته به دنبال کسب پیروزی مقابل مس کرمان بود و البته کار سختی در زمین این تیم داشت، اما در روزی که حملات این تیم ثمری نداشت، یک تغییر سید مجتبی حسینی و حضور ساسان حسینی در ترکیب خودروسازان کاری کرد تا آنها تساوی را با برد عوض کنند.

ساسان حسینی که پس از یک فصل حضور در فولاد خوزستان دوباره تصمیم گرفت شاگرد مجتبی حسینی شود و پیکان را انتخاب کرد، در شرایطی این هفته برابر مس کرمان به زمین رفت که برخلاف دور رفت در ترکیب ابتدایی قرار نگرفته بود و در دقیقه ۶۳  به بازی رفت و حضورش حملات پیکان را بیشتر از قبل کرد.

1796417

این مهاجم ۲۴ ساله دو دقیقه پس از ورود به زمین با فرار بین مدافعان پرتعداد مس کرمان قصد داشت گلزنی کند، اما این حمل توپ او با وجود اینکه منجر به گل نشد، یک پنالتی برای خودروسازان به همراه داشت تا غلامرضا ثابت‌ایمانی گل سه امتیازی پیکان را در ورزشگاه خانگی مس بزند.

حسینی که انگیزه زیادی برای خودنمایی دوباره به سرمربی خود داشت، پس از گرفتن پنالتی، سه شوت دیگر به سمت دروازه مس کرمان زد که دو ضربه او در چارچوب بود و شهدادنژاد آن را دراختیار گرفت و مانع از گلزنی مهاجم جوان پیکان شد.

1796418

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا