ورزش

آلونسو: هنوز به کسب سهمیه اروپا امیدواریم

امشب خوب نبودیم ولی افتضاح هم نبودیم

سرمربی بایر لورکوزن بعد از شکست مقابل دورتموند، اعلام کرد که هنوز به کسب سهمیه اروپایی امیدوار است.

به گزارش “ورزش سه”، بایرلورکوزن شروع خوبی بعد از تعطیلات داشت و دو برد متوالی در بوندس لیگا کسب کرد. این تیم اما امروز در یکی از دیدارهای هفته هجدهم قابل دورتموند متحمل شکست دو بر صفر شد تا فرصت صعود یک پله ای در جدول را از دست بدهد. ژابی آلونسو در پایان این دیدار اعلام کرد که از عملکرد شاگردانش راضی نیست.

او با بیان اینکه تیمش شروع خوبی داشت که نتوانست آن را ادامه دهد، گفت:” در 20 دقیقه نخست کار، توپ و میدان را در اختیار داشتیم. بعد از گل حریف اما کمی دچار مشکل شدیم. عملکرد امروز تیم با وجود اینکه خوب نبود، افتضاح هم نبود.”

1796432

شکست مقابل دورتموند باعث شد تا نوار بردهای متوالی لورکوزن بعد از 5 بازی پاره شود. سرمربی سرخ پوشان در مورد این اتفاق گفت:” بعد از کسب پنج برد متوالی، امروز چاره ای جز پذیرش شکست نداشتیم. البته هنوز کار تمام نشده و به تلاش خود ادامه می دهیم.”

ژابی آلونسو که تیمش در حال حاضر با 24 امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار دارد، معتقد است که شاگردانش هنوز می توانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند. او در این خصوص تاکید کرد:” ما هنوز صعود به اروپا را جزو برنامه های خود داریم ولی فعلا باید گل های زیادی بزنیم و نتایج بهتری کسب کنیم.”

آگزبورگ رده چهاردهمی حریف بعدی لورکوزن خواهد بود. آلونسو ضمن ابراز امیدواری برای جبران شکست مقابل دورتموند در این دیدار گفت:” فعلا تمام تمرکز خود را روی بازی روز جمعه معطوف کرده ایم؛ جایی که انتظار یک بازی دشوار و پرفشار مقابل آگزبورگ را داریم اما به دنبال پیروزی و از سر گیری روند خوب خود هستیم.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا