ورزش

فریادهای مکرر پاشازاده بر سر میثاقی! (عکس)

وقتی رنگها، رنگ می بازند

بازی یادبود مهرداد میناوند با حضور ستارگان سابق استقلال در بازی مقابل اصحاب رسانه.

به گزارش ورزش سه، دیروز نهم بهمن 1401 به مناسب دومین سالگرد درگذشت مهرداد میناوند، مراسمی جهت گرامیداشت پیشکسوتان فقید سرخابی ها در ورزشگاه مرغوبکار برگزار شد که در دیداری نمادین دو تیم اصحاب رسانه (یاران محمدحسین میثاقی) و پیشکسوتان استقلال (یاران آرش برهانی) در ساعت 14:30 به مصاف یکدیگر رفتند.

در مراسم پیش از شروع این مسابقه، بازیکنان دو تیم یاد و خاطره درگذشتگان دو تیم استقلال و پرسپولیس، مهرداد میناوند، علی انصاریان و غلامحسین مظلومی را گرامی داشتند و بایکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

در تیم پیشکسوتان استقلال ستاره های سال های نه چندان دور این تیم همچون سیاوش اکبرپور، آرش برهانی (که بانی این مراسم هم بود)، فرزاد حاتمی و امین منوچهری به میدان رفتند و در نقطه مقابل، چهره های شاخص تیم رسانه محمدحسین میثاقی، پوریا خسروی (مجری برنامه فوتبال یک) و هادی شکوری (کارشناس برنامه های فوتبالی) بودند که درنهایت این بازی با نتیجه تساوی 3 بر 3 به اتمام رسید. نکته جالب توجه در تیم رسانه حضور مهدی پاشازاده، ستاره سابق تیم ملی و همبازی مهرداد میناوند، در قامت مربی این تیم بود که علی رغم دوستانه بودن این مسابقه با جدیت بالایی آن را دنبال می کرد و بارها با داد و فریادهای خود سکوت ورزشگاه مرغوبکار را شکست. عمده نکات فنی پاشازاده متوجه محمدحسین میثاقی بود، پاشازاده اعتقاد داشت که یک مجری ورزشی در سطح میثاقی بخوبی باید نکات فنی او را اجرا کند. 

1551614

همچنین، در مراسم انتهایی این مسابقه وقتی خبرنگاران از آرش برهانی، دستیار سابق محمود فکری در تیم استقلال، درخصوص سیاوش یزدانی و بحث های پیرامون او پرسیدند در پاسخی بحث برانگیز اعلام کرد که تمایلی به اظهار نظر درمورد سیاوش ندارد.
از دیگر نکات جالب این مسابقه، می توان به خداحافظی فرزاد حاتمی مارکوپولوی فوتبال ایران اشاره کرد که در انتهای بازی در گفتگویی با اصحاب رسانه بطور رسمی کناره گیری خود از دنیای بازیگری اعلام نمود و بیان داشت که قصد دارد از این به بعد در کسوت مربیگری به فعالیت بپردازد. فرزاد حاتمی در طول دوران حرفه ای خود در 18 تیم مختلف بازی کرده که از این حیث رکوردار است .

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا