ورزش

خوشحالی مورینیو علیرغم شکست: عجب تیمی دارم!

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، با انتشار تصویری از رختکن این تیم پس از شکست برابر ناپولی از بازیکنانش تقدیر کرد.

به گزارش “ورزش سه”، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ ایتالیا به مصاف ناپولی رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 
آنها گل اول را در دقیقه 17 این بازی دریافت کردند اما در حالی که تنها 15 دقیقه به پایان وقت قانونی این دیدار باقی مانده بود توانستند گل مساوی را وارد دروازه حریف کنند. با این حال این گل تنها 11 دقیقه برای جالوروسی فایده داشت و ناپولی بار دیگر در دقیقه 86 گل برتری را به ثمر رساند تا سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند. 
هر دو تیم موقعیت‌هایی در این بازی داشتند اما نکته جالب واکنش مورینیو که همه از این که تا چه حد از باختن متنفر است به این شکست بود. 

1796482

او پس از پایان این بازی تصویری از بازیکنانش در رختکن در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:« عجب تیمی! عجب روحیه‌ای! عجب نمایشی! چهارشنبه شما را در الیمپیکو خواهیم دید.»
این مربی پرتغالی معمولا پس از شکست تیمش به صراحت از بازیکنانش انتقاد می‌کند و همین باعث شده که این پست او بسیار مورد توجه قرار بگیرد. 
رم روز چهارشنبه در ورزشگاه الیمپیکو میزبان کرمونزه خواهد بود و امیدوار است که با پیروزی برابر این تیم بتواند شرایطش را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشد. آنها در حال حاضر با 37 امتیاز در جایگاه ششم قرار دارند. 
 

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا