شهرستان ها

آماده باش زمستانی دستگاه های امدادی و خدماتی چهارمحال و بختیاری

سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به بارش سنگین برف در استان تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی باید در آماده‌باش کامل باشند.


علی حیدری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا  در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به هشدار هواشناسی پیش بینی می شود در استان شاهد برف سنگینی تا ارتفاع دومتری باشیم.
وی افزود: پلیس‌راه، راهداری و پلیس راهور در خصوص تسهیل تردد خودروهای سوخت‌رسان همکاری لازم را داشته باشند، و به هیچ عنوان اجازه تردد خودروهای سنگین بدون زنجیر چرخ در محورهای مواصلاتی برف گیر استان را ندهند.
سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی، امدادی و خدماتی باید به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگو و در شهرستان محل خدمت خود حاضر باشند.

وی با بیان اینکه شهرداری های سطح استان نباید به هیچ عنوان کار را تعطیل کنند بیان کرد: شهرداری ها نسبت به هرس درختانی که با سیم‌های برق تداخل دارند به سرعت اقدام کند.

حیدری تصریح کرد: تعطیلی مدارس با هماهنگی مدیرکل آموزش و پرورش و فرماندار هر شهرستان انجام شود، همچنین مردم برای جلوگیری یخ‌زدگی کنتورهای آب، عایق‌بندی لوله و کنتورهای آب را در منازل در دستور کار قرار دهند.

 

 


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا