ورزش

بیگی: یک اشتباه مقابل سپاهان ما را تنبیه کرد/ دربی شمالی‌ها با کیفیت و زیبا می‌شود

بازیکن تیم فوتبال نساجی معتقد است تقابل ملوان و نساجی یکی از زیباترین بازی‌های لیگ بیست و دوم می‌شود.


سعید غلامعلی بیگی در گفتگو با ایلنا، پیرامون شکست نساجی مقابل سپاهان در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: ما قصد داشتیم در خانه نتیجه خوبی کسب کنیم و با تمام قوا در زمین حاضر شدیم. متاسفانه تنها یک اشتباه داشتیم که تیم سپاهان از آن به خوبی استفاده کرد و تنبیه شدیم وگرنه ما چندان موقعیتی به رقیب ندادیم. به هر حال ما بعد از بازی با مس رفسنجان در هفته شانزدهم تمایل داشتیم که روند خوب‌مان را ادامه بدهیم. حالا بازی سپاهان تمام شده و ما به فکر هفته بعد هستیم.

وی در خصوص آنکه تقابل نساجی و ملوان را در دربی شمالی‌های لیگ برتر چطور می‌بیند، افزود: ملوان بعد از وقفه لیگ برتر واقعاً نتایج بسیار خوبی داشته و ما این تیم را دست کم نمی‌گیریم. هر چند این تیم مقابل استقلال با 4 گل شکست خورد اما آنها ریشه‌دار هستند و با حمایت هواداران خود مطمئناً قصد دارند در لیگ برتر نتیجه خوبی کسب کنند. بنابراین با تمام تمرکز و آمادگی در زمین حاضر می‌شوند. زمین با کیفیت آنها و حضور هواداران، قطعاً بازی زیبایی در دربی شمالی‌ها شاهد خواهید بود.

بازیکن تیم فوتبال نساجی در پاسخ به اینکه چرا تغییر پست‌های متوالی دارد، گفت: وظیفه بازیکن اجرای خواسته‌های کادرفنی است هر جا که آقای مطهری صلاح بدانند در زمین بازی می‌کنم چرا که موفقیت تیم از هر چیزی مهم‌تر است. امیدوارم بتوانم در ترکیب تیم موثر باشم و باعث خوشحالی هواداران نساجی بشوم.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا