شهرستان ها

پیش بینی بارش برف و باران برای کرمانشاه

کرمانشاه- سرپرست سازمان هواشناسی استان کرمانشاه از پیش بینی بارش برف و باران برای کرمانشاه خبر داد.

محمد زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین داده‌های هواشناسی موجی ناپایدار از امروز تا دوشنبه هفته آینده جو منطقه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: موج ناپایدار با افزایش نسبی دمای شبانه به تناوب سبب وزش باد و بارندگی در استان کرمانشاه خواهد شد.

سرپرست سازمان هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: بارش که طی ساعاتی از امروز و روز یکشنبه نمود بیشتری خواهد داشت علاوه بر ارتفاعات و گردنه‌ها، ممکن است در برخی نواحی شمالی استان نیز به شکل برف مشاهده شود.

زورآوند بیان کرد: همچنین با توجه به تشدید وزش باد در منطقه امکان نفوذ غبار نسبتاً رقیق به جو مناطق مرزی در ساعاتی از روزهای جمعه و شنبه چندان دور از انتظار نیست.

آگهی
شهرستان ها

پیش بینی بارش برف و باران برای کرمانشاه طی امروز و فردا

کرمانشاه- مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از پیش بینی بارش برف و باران برای کرمانشاه طی امروز و فردا خبر داد.

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، سامانه‌ای بارشی طی امروز و فردا جو منطقه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: سامانه بارشی به تناوب سبب بارش برف و باران همراه با وزش باد و احتمالاً رعدوبرق در استان کرمانشاه خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: بارش‌ها که در روز سه شنبه شدت بیشتری خواهد داشت با آبگرفتگی معابر عمومی، رواناب و سیلابی شدن مسیل‌ها نیز همراه می‌شود.

دولتشاهی بیان کرد: انتظار می‌رود بارش برف، در گردنه‌های برفگیر و برخی مناطق سردسیر به شکلی نسبتاً سنگین نمود داشته باشد.

وی ادامه داد: در روز چهارشنبه به دلیل تضعیف شرایط ناپایدار، بارش غالباً پراکنده و بیشتر در نواحی غربی استان کرمانشاه متمرکز خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: در روز پنجشنبه تحت تأثیر موج دیگری مجدداً و البته با شدتی کمتر از روز سه شنبه، شاهد بارش برف و باران بخصوص در نیمه غربی استان کرمانشاه خواهیم بود.

دولتشاهی عنوان کرد: حداقل دمای هوا از روز چهارشنبه تا پایان هفته روندی رو به کاهش خواهد یافت و کاهش دما که شرایط را برای تشکیل مه بخصوص در اوایل روز فراهم می‌کند و در ۲ روز پایانی هفته محسوس‌تر خواهد بود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا