ورزش

محاکمه داور اماراتی توسط فرهاد ادامه دارد!

مجیدی: قوانین فوتبال تغییر کرده است؟

خشم شدید فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از دیدار برابر البطائح، به سوژه رسانه های اماراتی تبدیل شد.

به گزارش “ورزش سه”، آغاز نیم فصل دوم رقابت های ادنوک لیگ امارات برای فرهاد مجیدی و تیمش خوش یمن نبود. در شرایطی که اتحاد کلباء تا دقیقه 80 با نتیجه 2 بر صفر از حریفش پیش بود، به دلیل 2 خطای پنالتی که عبدالعزیز حمد مرتکب شد، این دیدار با تساوی 2 – 2 به پایان رسید.

مجیدی در نشست خبری پس از این دیدار به انتقاد شدید از داور بازی پرداخت. به زعم سرمربی ایرانی کلباء، دومین پنالتی که به سود البطائح اعلام شد، خارج از محوطه جریمه رخ داده بود و داور باید یک ضربه کاشته چسبیده به باکس هجده قدم اعلام می کرد.

واکنش تند فرهاد به داوری دیدار تیمش، به سوژه رسانه های اماراتی تبدیل شد. روزنامه البیان با تیتر “البطائح گره را باز می کند و یک پنالتی باعث عصبانیت سرمربی کلباء می شود” نوشت: دومین ضربه پنالتی البطائح، باعث عصبانیت فرهاد مجیدی سرمربی کلباء شد. او در نشست خبری بعد از بازی از قضاوت داور انتقاد کرد و با حرکات دست نشان داد که تصمیم قاضی میدان برای اعلام پنالتی دوم اشتباه و خطای عبدالعزیز حمد یک متر بیرون از محوطه جریمه بوده است.

الخلیج نیز در مطلبی، صحبت های فرهاد را به تیتر خود اختصاص داده و نقل قول او را منتشر کرده است. جایی که سرمربی ایرانی کلباء گفت: «آیا قوانین فوتبال بدون اطلاع ما تغییر کرده است؟»

الخلیج در این خصوص نوشت: نشانه‌های ناراحتی و عصبانیت در ظاهر و چهره فرهاد مجیدی مربی ایرانی تیم اتحاد کلبا‌ء مشخص بود. او با اعتراض به پنالتی دوم پرسید: آیا فناوری به نام VAR وجود ندارد؟ چرا داور برای تصحیح تصمیمش، به آن مراجعه نکرد؟ همچنین سوال این است که آیا قوانین جدیدی در فوتبال وجود دارد که ما آنها را نمی دانیم؟

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا