شهرستان ها

ارتش ایران متکی به فناوری های داخلی است/همپای مردم در سختی ها

بیرجند- ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه ارتش متکی به فناوری های داخلی است، گفت: ارتش در زلزله و دیگر حوادث آلام بخش دردهای مردم بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر جلیل شاطری صبح دوشنبه در نشست خبری بیان کرد: انقلاب اسلامی مختص شخص، گروه و حزب خاصی نیست بلکه برای همه مستضعفان جهان است.

ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه غرب و استکبار جهانی در فضای رسانه‌ای به صورت نیابتی علیه ایران هجمه می‌کنند، ادامه داد: در این راستا جشن‌های دهه فجر را باید باشکوه‌تر از همیشه برگزار کنیم.

وی با تأکید بر حفظ وحدت در جامعه گفت: ارتش جمهوری اسلامی همواره در این مسیر قدم برداشته و برای ما یک اولویت است.

ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی با بیان اینکه روز پنج شنبه همایش پیاده روی خانوادگی نیروهای مسلح را در بیرجند خواهیم داشت، افزود: روز ۱۲ بهمن ماه نیز رژه موتوری را به مناسبت سالروز ورود امام (ره) برگزار می‌شود

امیر شاطری با تأکید بر اینکه راه شهدا قوام بخش جامعه است، ادامه داد: در این راستا در دهه فجر یادواره شهدا را نیز خواهیم داشت.

وی با اشاره به شرایط ارتش در قبل از جمهوری اسلامی بیان کرد: در آن زمان ارتش از نظر لجستیکی، تجهیزات و آموزش به شدت به کشور آمریکا وابسته بود ولی اکنون به محصولات فناورانه داخلی خود متکی هستیم.

ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی کشورهای زورگو را در میدان عمل به زانو درآورده است.

امیر شاطری با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی امروز متکی به فناوری‌های داخلی است، اظهار کرد: به جرأت می‌گویم که ارتش ما از نظر تجهیزات سامانه‌های راداری و بی سیمی کاملاً مستقل است.

وی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کسی که با نفس مسیحایی خود ارتش را از انحلال نجات داد و به آن عزت بخشید امام (ره) بود که اقدامی بسیار ارزشمند بود.

ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی جزو هشت ارتش برتر دنیا است، یادآور شد: در حوزه هواپیماهای بدون سرنشین به نقطه‌ای رسیده‌ایم که می‌توانیم نیازهای داخل را رفع کنیم.

امیر شاطری ادامه داد: ما ثابت کردیم که بدون وابستگی به ابرقدرت‌ها می‌توانیم یک ارتش قدرتمند داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ارتش در خراسان جنوبی در حوزه محرومیت زدایی نیز قدم برداشته است، یادآور شد: در زلزله‌ها و… نیز ارتش همواره کمک کار مردم و آلام بخش دردهای جامعه بوده است.

ارتش نظامی آجا گفت: ارتش در خراسان جنوبی ۹۶۰ شهید، جانباز و آزاده را تقدیم انقلاب کرده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا