ورزش

داورزنی و انتخاب بهترین بازیکن تاریخ والیبال ایران

محمدرضا داورزنی به شکلی احتیاط آمیز از سعید معروف به عنوان بهترین بازیکن تاریخ والیبال ایران نام برد.

به گزارش “ورزش سه”، والیبال ایران در سال های اخیر با پیشرفت قابل توجهی مواجه شده است.  تیمی که در بین قدرت های آسیا حضور نداشت اما حالا نه تنها جزو قدرت‌های شماره یک این قاره هستیم که در والیبال دنیا نیز جزو قدرت های برتر محسوب می شویم.

یکی از مهم ترین دلایل این موفقیت والیبال ایران در سال‌های اخیر به بازیکنانی اختصاص داشته که خود را در میان بهترین های دنیا به اثبات رساندند. ستاره هایی مثل سعید معروف، سید محمد موسوی، امیر غفور، شهرام محمودی و… که در عرصه های جهانی و آسیایی درخشان ظاهر شدند.

1687318

محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال که همواره از پاسخ به این سوال درباره بهترین بازیکن تاریخ والیبال ایران طفره این بار در مصاحبه با ایرنا به نوعی به آن پاسخ داده است. او گفت: در بین بازیکنان اثرگذار و شناخته شده سعید معروف هم عملکرد خوبی داشت و هم در پیشرفت والیبال ایران نقش داشت. بازیکنان دیگری مثل محمد موسوی، عادل غلامی، شهرام محمودی، فرهاد قائمی و … هم در ارتقای والیبال ایران سهیم بودند. می‌ترسم اسم بازیکنی را فراموش کنم؛ اما همه بازیکنان پیشین و فعلی تیم ملی قابل احترام هستند. چون به والیبال ایران خدمت کردند و نام کشورمان را در والیبال دنیا پررنگ کردند.

1789474

در دوره‌هایی بدون معروف و موسوی هم نتیجه گرفتیم. این یعنی اینکه پیروزی‌ها برای تیم بوده است. نکته مهم دیگر اینکه ممکن است در یک خانواده هم اختلاف‌نظر وجود داشته باشد و در تیم ملی هم گاهی اوقات این اتفاق رخ داده است.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا