شهرستان ها

افتتاح و کلنگ‌زنی هزار و ۶۷۳ پروژه عمرانی طی دهه فجر در گلستان

گرگان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان از افتتاح و کلنگ زنی هزار و ۶۷۳ پروژه عمرانی طی دهه فجر امسال در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی مهیایی ظهر دوشنبه در ستاد خبری فجر گلستان اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر امسال و با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۱۹۰ میلیارد تومان تعداد هزار و ۶۷۳ پروژه در گلستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد که از نظر تعداد پروژه‌ها نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان افزود: از پروژه‌های دهه فجر امسال تعداد هزار و ۴۶۰ پروژه با اعتبار دو هزار و میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد و ۲۱۶ پروژه با اعتباراتی بالغ بر هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود.

وی گفت: افتتاح مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در بندرگز، افتتاح صدها منزل روستایی نوسازی و بهسازی شده، توسعه ایستگاه برق در گنبد و آزادشهر و روگذر غربی علی آبادکتول از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر است.

مهیایی در خصوص پروژه تله کابین گرگان هم گفت: مجوز اصلی اجرای این پروژه از سوی شورای عالی معماری و شهرسازی به صورت مشروط تحصیل شده است و تمام ملاحظات محیط زیست در قالب طرح جدیدی اعمال و به سازمان محیط زیست ارائه شده و امیدواریم موانع پیش رو برداشته شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا