شهرستان ها

قاچاقچیان در انتقال ۸۵ کیلو مواد مخدر در استان بوشهر ناکام ماندند

بوشهر- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با همکاری پلیس گناوه، ۲ نفر قاچاقچی را دستگیر و مقدار ۸۵ کیلوگرم مواد مخدر شیشه کشف کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و مبارزه بی امان با قاچاق، عرضه، تهیه و توزیع مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران برابر رصد اطلاعاتی و اقدامات پلیسی متوجه شدند قاچاقچیان قصد دارند محموله سنگینی از مواد مخدر را از استان همجوار به استان بوشهر و از آنجا به استان‌های غربی کشور انتقال دهند.

سردار سوسنی تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته دو دستگاه خودرو سواری تند رو در محورهای ورودی استان بوشهر شناسایی و مورد رصد و مراقبت قرار گرفته که با همکاری مأموران انتظامی شهرستان گناوه پس از هماهنگی‌های قضائی خودروهای مورد نظر شناسایی و در یک عملیات پلیسی به صورت همزمان توقیف و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: مأموران در بازرسی از خودروهای توقیفی ۸۵ کیلوگرم مواد مخدر شیشه کشف کردند.

سردار سوسنی با بیان اینکه در این راستا ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: پلیس به صورت شبانه روزی و هوشیارانه با این پدیده خانمان سور مقابله کرده و قاچاقچیان را برای رسیدن به اهداف شومشان ناکام می‌گذارد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا