ورزش

بازی راحتی بود چون مسی، نیمار و امباپه دفاع نمی‌کردند

مدافع رنس:

یونس عبدالحمید، مدافع مراکشی رنس، بازی برابر پی‌اس‌جی را یکی از بازی‌های راحت تیمش عنوان کرد، چون سه مهاجم بزرگ پاریسی‌ها در کارهای دفاعی مشارکت نمی‌کردند.

به گزارش “ورزش سه”، پی‌اس‌جی شب گذشته در پارک دو پرنس برابر رنس با تساوی 1-1 متوقف شد. پاریسی‌ها با گل نیمار تا دقیقه 96 پیش بودند، ولی سپس گل تساوی را دریافت کردند. پاریسی‌ها در چهار بازی اخیر خود در لیگ تنها 4 امتیاز کسب کرده‌اند.

1796725

یونس عبدالحمید، مدافع مراکشی رنس، در پایان بازی گفت که دیدار تقریبا راحتی را به خصوص در طراحی حمله پشت سر گذاشتند: «پی‌اس‌جی را دستپاچه و عصبی ندیدم، چرا که به قدری بازیکنان بزرگ دارند که برابر هر تیمی با اطمینان وارد زمین می‌شوند. ولی در مجموع بر خلاف بازی رفت، کار ما راحت‌تر بود. می‌دانستیم که سه مهاجم بزرگ پی‌اس‌جی در کارهای دفاعی مشارکت نمی‌کنند و اگر از شانس‌های خودمان بهتر استفاده می‌کردیم، شاید برنده هم می‌شدیم.»

1796726

عبدالحمید ادامه داد: «وقتی برابر تیمی قرار می‌گیرید که سه مهاجمش دفاع نمی‌کنند، راحت‌تر می‌توانید از دفاع به حمله بروید. می‌دانستیم که مشکلی برای رسیدن به میانه زمین نداریم و آنجا هم پرس پی‌اس‌جی شدید نبود. البته که نیمار، مسی و امباپه در حمله بسیار خطرناکند و بازی برابرشان سخت است، ولی چون دفاع نمی‌کنند، به راحتی می‌توان برابر پی‌اس‌جی یک حمله را تدارک دید.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا