ورزش

مسی: کاش جام قهرمانی جهان را از مارادونا می‌گرفتم

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، می‌گوید دوست داشت جام قهرمانی جهان را از دستان دیه‌گو مارادونا می‌گرفت.

به گزارش “ورزش سه”، مسی با قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر نامش را برای همیشه در بین برترین بازیکنان تاریخ فوتبال حک کرد و باعث شد انتظار طولانی آرژانتین برای فتح این جام به پایان برسد. 
درخشش این بازیکن در قطر باعث شد که برای دومین بار به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی دست پیدا کند و توپ طلایی را با خود به خانه ببرد. 
این ستاره پاری سن ژرمن حالا به تمامی افتخارات ممکن در طول دوران فوتبالش دست پیدا کرده و معتقد است که این بهترین اتفاقی بود که می‌توانست تصورش را بکند. 
مسی در این باره به UrbanaPlay گفت:« فکر می‌کنم اگر قرار بود فقط یک لحظه را انتخاب کنم، همین لحظه قهرمانی بود. این پایان دوران فوتبال من و اتمام یک چرخه است. من با تیم ملی به تمام چیزهایی که رویایش را داشتم دست پیدا کردم. من از نظر فردی هم به تمام افتخارات ممکن رسیدم و این پایانی خاص برای دوران فوتبالم بود.»

1782647

او با ابراز خوشحالی از تجربیاتش در طول این سال‌ها اظهار داشت:« وقتی فوتبال را شروع کردم هرگز تصور نمی‌کردم که همه این اتفاقات برایم رخ دهد و رسیدن به این لحظه بهترین آنها بود. من هیچ گلایه‌ای ندارم و نمی‌توانم انتظار بیشتری داشته باشم. ما قهرمان کوپا آمه‌ریکا و جام جهانی شدیم. من همه جام‌ها را دارم و دیگر چیزی باقی نمانده است.»
کاپیتان تیم ملی آرژانتین از این که دیه‌گو مارادونا نبود تا شاهد قهرمانی دوباره این تیم در جام جهانی باشد اضافه کرد:« من دوست داشتم مارادونا جام را به من بدهد یا حداقل ببیند که آرژانتین دوباره قهرمان جام جهانی شده است چون این چیزی بود که او می‌خواست و عشق بسیاری به تیم ملی کشورش داشت.» 
 

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا