شهرستان ها

ثبت نام از متقاضیان مسکن در قانون جوانی جمعیت فعال شد

زنجان- رئیس اداره برنامه ریزی مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ثبت نام از متقاضیان استفاده از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در زنجان فعال شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد کردلو، با بیان اینکه سامانه مذکور جهت ثبت نام از خانوارهای واجد شرایط از هفته گذشته در استان زنجان فعال شده است، گفت: در این راستا متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آنها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ باشد، می‌توانند با مراجعه به قسمت «ثبت نام نهضت ملی مسکن» در سامانه طرح‌های جامع حمایتی مسکن، گزینه «متقاضیان دارای سه فرزند به بالا» که بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت فعال شده را انتخاب و سپس در بخش نوع سرپرستی، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی ابراز کرد: متقاضیانی که قبلاً فرم (ج) آنها قرمز بوده (یکبار از تسهیلات دولتی در بخش مسکن استفاده کرده‌اند) و همچنین دارای مالکیت شخصی می‌باشند, می‌توانند با ثبت نام در سامانه صرفاً برای بار دوم از امکانات دولتی در این بخش استفاده کنند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان افزود: متقاضیانی که طبق قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» واجد شرایط هستند و در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند، جهت بهره‌مندی از قانون مذکور می‌توانند وارد کارتابل خود شده و در قسمت «مشاهده و پیگیری درخواست ها» اطلاعات سرپرستی خود را ویرایش کنند تا از امتیاز این قانون استفاده کنند.

کردلو افزود: اداره کل راه و شهرسازی براساس ماده ۳ و ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برنامه ریزی های لازم جهت تحقق قانون مذکور را انجام می‌دهد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا