شهرستان ها

بازگویی ثمرات جمهوری اسلامی منجر به رویش‌های انقلابی شود

گرگان- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: بازگویی و انتشار ثمرات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی باید به رویش‌های انقلابی منجر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی عصر سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: گفتمان و انعکاس برنامه‌های دهه فجر و دستاوردهای انقلاب اسلامی باید منتج به رویش‌های انقلاب شود و اگر حتی یک نفر را به تعداد راهپیمایی‌کنندگان ۲۲ بهمن اضافه کند امری ارزشمند است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: به برکت شخصیت والای امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی ایران جهان شمول شده و دوست و دشمن به آن اذعان دارند.

وی افزود: دشمنان با ابزارهای مختلف و شگردهای گوناگون مشغول مقابله و مبارزه با نظام‌جمهوری اسلامی ایران هستند و در این مسیر دقیقه‌ای متوقف نمی‌شوند.

احمدی به نقش حرکت‌های خودش جوش مردمی برای گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه فارغ از شهرها و برخی روستاهای استان که شاهد برپایی ستاد انقلاب از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بودیم، بسیاری از روستاها و جوامع مسکونی به صورت خودجوش برنامه‌های متنوعی پیش بینی کرده‌اند.

ورئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: مزدوران و کوردلانی که در جریان اغتشاشات از مقام ولایت فقیه به‌عنوان دیکتاتور یاد کردند، بدانند که دیکتاتور اجداد آنها (کومله) بود و این خطاب قرار دادن ولی‌فقیه یک بی‌ادبی در ادبیات سیاسی است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا