شهرستان ها

۹۰۴ کلاس درس در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد

زاهدان- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: در دهه فجر امسال تعداد ۹۰۴ کلاس درس در استان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم لک زایی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به بهره برداری از ۹۰۴ کلاس درس در دهه فجر امسال در نقاط مختلف استان، افزود: این تعداد کلاس درس در قالب ۲۴۵ پروژه عمرانی و با زیربنای بیش از ۶۹ هزار مترمربع توسط دولت، خیرین و نهادهای انقلابی و بنیادها به سرانجام رسیده است.

وی بیان کرد: در شش ماه نخست امسال نیز تعداد ۸۱۷ کلاس درس در اختیار ادارات آموزش و پرورش برای بهره مندی دانش آموزان از کلاس درس استاندارد قرار گرفت.

لک زایی گفت: در طول سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۲۹ پروژه عمرانی در قالب هزار و ۷۲۱ کلاس درس و زیر بنایی به میزان ۱۳۸ هزار و ۵۲۸ مترمربع به سرانه فضای آموزشی استان افزوده شد که باعث ارتقای سرانه فضای آموزشی استان به ۸/۳ مترمربع شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان همچنین در خصوص استاندارد سازی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در استان گفت: در سه سال گذشته تعداد ۹ هزار و ۸۹ کلاس درس با تحویل تجهیزات استاندارد و اجرای سیستم گرمایشی مرکزی، استاندارد سازی شده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا