بین الملل

شبکه سعودی چگونه به مخفیگاه تروریست‌ها در مرز ایران وارد شد؟+فیلم

خبرنگار شبکه تلویزیونی الحدث عربستان سعودی به تازگی به یکی از مخفیگاه های گروه های تروریستی در مناطق مرزی اقلیم کردستان عراق با ایران، راه یافته و گزارشی مفصل از آنها تهیه نموده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه تلویزیونی الحدث عربستان سعودی درباره پایگاه تروریست ها در اقلیم شمال عراق، گزارشی منتشر کرد.

در این گزارش خبرنگار شبکه الحدث که به مناطق مرزی اقلیم کردستان عراق در نزدیکی مرزهای ایران سفر کرده، مشاهدات خود را از فعالیت گروههای تروریستی در مناطق صعب العبور و کوهستانی روایت کرده است.

در این گزارش که به صورت ویدیوکامنت منتشر شده و در آن سعی شده از تکنیک های بزرگنمایی رسانه ای استفاده شود، آمده است: در ماموریتی ویژه و منحصر بفرد، شبکه الحدث به جایی دسترسی پیدا کرده که ایران از رسیدن به آن ناکام مانده است! اینجا در یک منطقه مرزی میان ایران و عراق، جایی که گروه های مخالف ایران (تروریست ها) در غارهای کوهستانی اقلیم کردستان پناه گرفته اند!

در ادامه خبرنگار زن شبکه الحدث می گوید: در اینجا عناصر پیشمرگه وابسته به حزب کومله، درون غارها پناه گرفته اند تا از حملات ایران که در برهه اخیر افزایش یافته، جان سالم به در برند!

انتشار این گزارش، این واقعیت را برملا می سازد که بازوهای رسانه ای عربستان سعودی دارای ارتباطاتی نزدیک با گروه های تروریستی هستند تا جایی که به محرمانه ترین محافل آنها راه می یابند.

از طرفی انتشار این تصاویر بیانگر این مساله است که مقامات اقلیم کردستان عراق هنوز راهکاری جدی برای مقابله با عناصر تروریستی متمرکز در مرزهای ایران را به اجرا نگذاشته اند، امری که اقدام متقابل ایران را در قبال این سهل انگاری لازم می دارد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا