ورزش

باشگاهی که اسکالونی رویای مربیگری آن را دارد

دپورتیوو لاکرونیا؛

لیونل اسکالونی نمی خواهد همیشه در رده ملی مربیگری کند و دوست دارد هدایت یک تیم باشگاهی را در آینده برعهده بگیرد.

به گزارش “ورزش سه”، شروع مربیگری لیونل اسکالونی از تیم ملی آرژانتین بود. او که مدتی کوتاه دستیار خورخه سامپائولی در سویا بود، پس از هدایت تیم زیر 20 ساله های آرژانتین، به عنوان مربی موقت تیم بزرگسالان انتخاب شد و سپس قراردادش دائمی شد. اسکالونی در کمتر از 600 روز توانست آرژانتین را قهرمان کوپا آمه‌ریکا 2021 و جام جهانی 2022 کند. او این روزها در مذاکره با فدراسیون فوتبال آرژانتین برای تمدید قراردادش است.

1797187

اسکالونی در مصاحبه جدید خود و در مورد اینکه دوست دارد هدایت چه تیم باشگاهی را برعهده بگیرد، گفت:«قطعا دپورتیوو لاکرونیا. من هشت سال برای این باشگاه بازی کردم و واقعا دوست دارم روزی مربی دپور شوم. پس از اثبات خودم در دپور، قطعا این شانس را خواهم داشت تا هدایت باشگاه های بزرگتر را نیز برعهده بگیرم.»

اسکالونی در حالی این حرف را زد که عنوان مربی قهرمان جهان را یدک می کشد. او در مورد قهرمانی با آرژانتین گفت:«ماه اکتبر برای بسیاری از ملی پوشان سخت و فشرده بود و تصور می کردم خسته در اردوی تیم ملی حاضر شوند ولی برعکس بود. تمام تیم باانگیزه بود و هدفی جز رسیدن به فینال و قهرمانی نداشتیم. شروع بسیار بدی برابر عربستان داشتیم ولی تیم تمرکزش را از دست نداد و در پایان به حقمان رسیدیم.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا