جامعه

فروپاشی باند زورگیران شهر ری

جلیلیان خبر داد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند چهار نفره زورگیری در محدوده شهر ری خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۹ دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه و دو قبضه سلاح سرد (قمه) کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ دوستعلی جلیلیان از انهدام باند چهار نفره زورگیری در محدوده شهر ری خبر داد و گفت: به دنبال وقوع چند فقره زورگیری در محدوده شهر ری به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کلانتری آن محله قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: تیم عملیات کلانتری ۱۳۱ با انجام اقدامات اطلاعاتی و طی یک فرآیند پیچیده پلیسی سرکرده باند سارقان را در یکی از محلات قدیمی شهر شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت‌های لازم ضمن شناسایی مخفیگاه و اعضا اصلی باند، با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سرکرده باند به همراه سه نفر از همدستانش دستگیر کردند.

وی عنوان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۹ دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه و دو قبضه سلاح سرد (قمه) کشف که به همراه متهمان به کلانتری منتقل شد، در این راستا یک دستگاه خودروی پراید نیز توقیف شد.

جلیلیان اذعان کرد: در تحقیقات انجام شده تاکنون چهار شاکی به کلانتری مراجعه و سارقان را مورد شناسایی قرار دادند، تحقیقات در راستای تکمیل پرونده نیز همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان با اعلام اینکه، امنیت شهروندان خط قرمز این فرماندهی است و پلیس با هر شخص یا اشخاصی که امنیت شهروندان را به مخاطره انداخته و باعث ناامنی شود با قدرت برابر قانون برخورد خواهد کرد، گفت: پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهم تحویل مرجع قضائی شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا