شهرستان ها

پیشرفت‌های ایران اسلامی موجب وحشت غرب شده است

بوشهر- مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: پیشرفت‌های ایران اسلامی موجب وحشت غرب شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار هادی مقدسی ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت دهه فجر در بوشهر اظهار داشت: ما در حالی چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که سلطه‌گران حتی تصور نمی‌کردند یک نفر با دست خالی کشوری را از دست سلطه گران آزاد کند.

وی با بیان اینکه ما یک درصد جمعیت جهان را داریم اما بیش از ۹ درصد منابع جهان در اختیار ایران است، افزود: ایران رتبه اول نفت و گاز را در جهان دارد اما قدرتی که ایران بعد از ایجاد انقلاب اسلامی به دست آورد از خون شهدا بود؛ قدرتی که موجب شد ایران با وجود تمام دشمنان داخلی و خارجی نه تنها مقاومت خود را از دست ندهد بلکه پیشرفت چشمگیری هم کرده است، پیشرفتی که موجب وحشت غرب شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: ثمره جریان انقلابی، شهید سلیمانی است که کمر خم کرد تا مردم با افتخار در برابر دشمنان سر بلند کنند و ایستادگی شکل گیرد اما جریان غیر انقلابی می‌خواهد حتی مسئولان این مملکت هم از غرب بیایند.

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام داشت: سلطه‌گران به رهبری آمریکا به این نتیجه رسیدند که برای حذف مردم باید مردم را مقابل حاکمیت قرار دهند و بر این اساس برنامه ۱۰ ساله‌ای شکل گرفت تا جایگاه ولایت فقیه را زیر سوال برند اما نقشه‌ای بود که با هوشیاری مردم، زمین خورد.

وی تشریح کرد: آمادگی در برابر اغتشاشات برای ما آنقدر وجود داشت که به رغم ۲۰۰ هزار سلاح توزیع شده، ما نیروی انتظامی را بدون سلاح در برابر فریب خوردگان فرستادیم.

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: ۲۰۰ کشته در این اغتشاشات وجود داشت که ۱۰۰ نفر از آنها نیروی انتظامی، سپاه و بسیج بودند و فقط ۱۰۰ نفرشان فریب خوردگان بودند.

مقدسی ابراز کرد: در آمریکا بیش از هزار و ۸۰۰ نفر که ۳۰۰ نفرشان زن بودند کشته شدند فقط به‌خاطر اینکه آمریکا فکر می‌کرد برخی از آنها ممکن است برای سیاست‌های غرب خطر آفرین باشند. امروز هرکس روایت اول را داشته باشد، پیروز میدان است؛ امروز برخی‌ها نمی‌خواهند ما شبکه ملی اطلاعات را ایجاد کنیم چون نمی‌خواهند به استقلال در حوزه رسانه برسیم و روایت اول را در دست بگیریم.

وی گفت: دشمن با تسلط رسانه‌ای می‌تواند شهید را جلاد تصویر کند و خادم را خائن جلوه دهد؛ ۱۰ هزار دختر بهایی با گرفتن رمز ارز از ۱۰۰ تا ۴۰۰ دلاری، در شهرهای ایران برنامه‌شان به دستور غرب فقط این بود که بی بند و باری را عادی سازی کنند.

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ما منکر مشکلات مملکتمان که برخی خارجی و بخش بزرگش داخلی است نیستیم، امروز جریان انقلابی رسالتش آزاد سازی معیشت گروگان گرفته شده‌ای است که در دست جریان غربگ‌را است.

مقدسی یادآور شد: در ۱۰ سال پیش، ما ۱۲ هزار مگاوات برق مازاد داشتیم اما جریان غیر انقلابی کاری کرد که ما روزانه نیازمند ۱۲ هزار مگاوات برق شدیم.

وی بیان کرد: ما باید جشن پیروزی بر کرونا را بگیریم زیرا در حالی ما تلفات کروناییمان به صفر رسیده است که آمریکا تنها در شب گذشته بالغ بر ۲۰۰ نفر، اتحادیه اروپا هزار نفر و ژاپن بیش از ۲۰۰ نفر تلفات داشته است و بر این اساس باید افتخار کنیم به دانشمندان خود، وقتی ما به صادرات ۲۰ میلیونی واکسن رسیدیم برخی سلبریتی‌ها هنوز مدعی بودند که واکسن‌های ایرانی آب مقطر است.

آئین گرامیداشت ۱۲ بهمن ماه سالروز بازگشت حضرت امام خمینی (ره) به میهن با حضور مسئولین استانی و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای بوشهر برگزار شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا