شهرستان ها

اجرای طرح بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان

اهواز- مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، طرح بازدید همگانی از کارگاه‌های آموزشی مراکز فنی و حرفه‌ای در سطح استان اجرامی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام ملایی هزاروندی بعد از ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: به منظور تبیین نهضت مهارت آموزی در گام دوم انقلاب، اطلاع رسانی، هدایت و فراگیر کردن هرچه بیشتر آموزش‌های مهارتی در جامعه و همچنین ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهارت آموزی طرح بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان همزمان چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن در سطح استان به اجرا در آمد.

وی افزود: خوزستان حدود ۵۵ مرکز آموزشی ثابت دولتی، مجهز به جدیدترین تجهیزات کارگاهی – آموزشی و مربیان توانمند و باتجربه آموزش‌های مهارتی روز را با استانداردهای بین‌المللی ارائه می‌دهند.

ملایی هزاروندی تصریح کرد: اجرای طرح بازدید همگانی فرصت خوبی است در راستای ارتقای ارتباط با مخاطبان اعم اردانش آموزان، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، کارکنان اصناف و صنایع، کارجویان و… را فراهم می‌کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: توأم کردن آموزش و مهارت و جلب همکاری بنگاه‌های اقتصادی در راستای استفاده از ظرفیت آنها از دیگر فرصت‌های اجرای این طرح است.

ملایی هزاروندی گفت: در این ایام از مقامات استانی، محلی و مسئولان برای آشنایی با فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای دعوت و مقرر شده تا مراکز آموزشی اقدام در این خصوص لازم را انجام دهند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا