شهرستان ها

دشمن متوجه نقش مهم روحانیون به عنوان سربازان ولایت شده است

کرج- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز گفت: اکنون با مجاهدت علما و فضلا به خوبی در حال عبور از این پیچ تاریخی هستیم و دشمن نیز متوجه نقش مهم روحانیون به عنوان سربازان ولایت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی عصر چهارشنبه در همایش همایش بصیرتی علما و روحانیون استان البرز که در سالن شهید تمام زاده سپاه البرز برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر، از زحمات و حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان از برنامه‌های بسیج طلاب و روحانیون قدردانی کرد.

وی مطرح کرد: امید است بتوانیم در این مقطع که ظهور صغرای امام عصر (عج) است، به تکلیف و وظیفه خود عمل و از این پیچ تاریخی که رهبر معظم انقلاب فرمودند، به درستی و با موفقیت عمل کنیم. پیچ تاریخی قبلی در عهد رنسانس و حاکمیت کلیساها در جوامع بشری بود که اصحاب کلیسا با اشتباهات فاحش و انحراف در مسیر نتوانستند به خوبی از آن عبور کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز افزود: با سقوط کلیساها به دلیل این اشتباهات بزرگ اصحاب کلیسا، مکاتب بشری و ای سم‌ها جایگزین شدند و جمهوری اسلامی ایران پس از این دوره نسبتاً طولانی از عهد رنسانس تاکنون، پیچ تاریخی دیگری را رقم زد و انقلاب اسلامی ما با محوریت امامین انقلاب به پیروزی رسید.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی گفت: برژینسکی پیش از به درک واصل شدن، گفت ما در یک پیچ تاریخی قطعی و مسلم هستیم، با این تفاوت که تابلوهای این پیچ تاریخی را خمینی و خامنه ای (به تعبیر آنها) نصب کرده‌اند. اکنون با مجاهدت علما و فضلا به خوبی در حال عبور از این پیچ تاریخی هستیم و دشمن نیز متوجه نقش مهم روحانیون به عنوان سربازان ولایت شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های دشمن علیه حوزه‌های علمیه و روحانیت بیان کرد: در راستای تقابل با برنامه‌های دشمن و تجهیز روحانیون به مباحث و مطالب روز با عنایت و هدایت نماینده رهبر معظم انقلاب در استان و حمایت و پشتیبانی دستگاه‌های مختلف از جمله سازمان اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی و امور مساجد و مساعدت، همکاری و همراهی حوزه‌های علمیه، اساتید و طلاب و روحانیون، از زمان آغاز ناآرامی‌ها تاکنون این چهارمین جلسه عمومی روحانیون شاخص و تأثیرگذار استان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از برگزاری ۱۷ نشست بصیرتی در حوزه‌های علمیه برادران و ۱۲ نشست در حوزه‌های خواهران علاوه بر چهار نشست مذکور خبر داد و عنوان کرد: در حوزه‌های علمیه حدود ۶ هزار و ۳۲۴ پرونده بسیج از علما و فضلا داریم که از این تعداد، ۲ هزار و ۱۳۰ نفر از مجموعه خواهران و ۴ هزار و ۲۰۰ نفر از مجموعه برادران در سازمان بسیج طلاب فعالیت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی اظهار کرد: البرز یکی از استان‌های موفق در زمینه تلاش‌ها و فعالیت علما و روحانیون است و از سرمایه‌های بسیار بزرگی در این مجموعه برخوردار هستیم که تاکنون موفق شده‌ایم از بخشی از این توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها در بسیج و سپاه استفاده کنیم. امید است بتوانیم با عمل به تکالیف خود، از این پیچ تاریخی با موفقیت عبور کنیم و در فاصله کوتاهی ظهور صغرای امام عصر (ع) به ظهور کبرای ایشان وصل شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا