موسیقی

در دیدار مدیرصندوق اعتباری هنر با خواننده «ایران ایران» چه گذشت؟

همزمان با آغاز دهه فجر صورت گرفت؛

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی به دیدار رضا رویگری بازیگر و خواننده قطعه معروف «ایران ایران» رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر، همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، سید مجید پور احمدی مدیر عامل صندوق اعتباری هنر به دیدار و عیادت رضا رویگری هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون و خواننده «ایران ایران» رفت و ضمن ابلاغ سلام محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جویای وضعیت جسمی و روحی وی شد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار تکریم و حفظ شان و جایگاه هنرمندان پیشکسوت را وظیفه ذاتی صندوق اعتباری هنر دانست و گفت: استاد رویگری از اعضای خوب این صندوق است و عضویت ایشان برای ما افتخاری بس بزرگ محسوب می‌شود. این هنرمند ارزنده لحاظ بیمه درمان تکمیلی مورد حمایت همه جانبه صندوق اعتباری هنر است.

مدیر عامل عامل صندوق اعتباری هنر با بیان اینکه تلاش ما در مجموعه صندوق هنر این است که تا حد امکان نیازهای مالی و درمانی وی را مرتفع کنیم، تصریح کرد: آقای رویگری اکنون همزمان نیاز به مراقبت از لحاظ روحی وعاطفی دارد.

در این دیدار که حجت الاسلام احمد صالحی رئیس ارتباطات مردمی ریاست جمهوری نیز حضور داشت، از رضا رویگری به عنوان افتخار ملی و مذهبی ایران زمین یادکرد.

رضا رویگری نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور و اقدامات صندوق اعتباری هنر، به وضعیت جسمانی و درمانی اش اشاره و درباره آثار تولیدی هنری از جمله نحوه بازیگری در نقش «کیان» در مجموعه «مختارنامه» و خوانندگی سرود ایران ایران گفت: تمامی نقش آفرینی‌ها را خواست خداوند متعال می دانم و همواره شاکرخالق یکتا هستم که این افتخار را نصیبم کرد.

در این دیدار اصغر امیرنیا مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیکنام حسینی پور مشاور مدیر عامل صندوق اعتباری هنر نیز حضور داشتند.

در پایان نیز هدایایی از طرف نهاد ریاست جمهوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صندوق اعتباری هنر به رسم یادبود به استاد رضا رویگری اهدا شد.

رضا رویگری چند سالی است که به بیماری مبتلاست و در این مدت کمتر در آثار سینمایی و تلویزیونی بازی کرده و چند بار هم در بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار گرفته است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا