ورزش

شرط ستاره رئال برای تمدید: باید فیکس باشم!

تونی کروس، ستاره رئال مادرید، تنها در صورتی حاضر به تمدید قراردادش است که فصل آینده هم در ترکیب ثابت باشد.

به گزارش “ورزش سه”، قرارداد کروس با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و هنوز خبری از امضای قرارداد جدید نیست.
بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی پیش از این مدعی شده بودند که شاید این بازیکن قصد داشته باشد در پایان فصل جاری از دنیای فوتبال خداحافظی کند، چرا که خودش نیز پیش از این صحبت‌هایی در این باره داشت. 
با این حال، مدیران رئال اطمینان داشتند که می‌توانند او را برای امضای قرارداد جدید متقاعد کنند و همچنان از حضور این هافبک آلمانی در ترکیب تیم‌شان بهره ببرند. 

1759386

نزدیکان کروس مدعی شده بودند که او هنوز تصمیمش را به طور قطعی نگرفته و قصد دارد پس از پایان پنجره نقل و انتقالات زمستانی و در ماه فوریه این باشگاه را از تصمیم نهایی‌اش مطلع کند. 
حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس خبر داده که نزدیکان این بازیکن می‌گویند او آماده است تا همچنان برای رئال مادرید به میدان برود اما شرطی برای تمدید قراردادش دارد و تنها در صورتی حاضر است قرارداد جدیدی را با این باشگاه به امضا برساند که فصل آینده هم در ترکیب اصلی این تیم قرار داشته باشد. 
این موضوع باعث ایجاد نگرانی‌ها و تردیدهایی در باشگاه رئال مادرید شده چون شرایط این هافبک آلمانی در این فصل و همچنین برنامه رئال برای بازی دادن به جوانانی چون ادواردو کاماوینگا باعث شده که آنها نتوانند تضمین قطعی به کروس بدهند و این ممکن است کار تمدید قرارداد او را دشوار کند. 
 

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا