دانش و فناوری

همراه اول به مناسبت روز پدر بسته اینترنت و مکالمه ارائه می‌دهد

همراه اول به مناسبت گرامیداشت روز پدر، بسته‌های ویژه اینترنت، مکالمه و ترکیبی طراحی کرده است که در ادامه با آنها آشنا می‌شویم.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت امیرالمومنین علی(ع) و گرامیداشت «روز پدر»، بسته های متنوعی را برای تمامی مشترکان خود تدارک دیده است.

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور این بسته ها را در سه نوع «مکالمه سه روزه»، «دیتای سه روزه» و «ترکیبی سه روزه» و با قیمت‌های ویژه طراحی و پیاده سازی کرده است.

مشترکین این اپراتور می‌توانند از امروز 13 بهمن ماه تا 15 بهمن 1401 مصادف با روز پدر اقدام به خرید و فعالسازی این بسته‌ها کنند.

بسته‌ های «مکالمه» با 300 دقیقه مکالمه، «اینترنت» با 1.5 گیگابایت حجم و «ترکیبی» با 2 گیگابایت حجم اینترنت و 200 دقیقه مکالمه به ترتیب با قیمت‌های سه، 6 و 9 هزار تومان قابل خرید و فعالسازی توسط تمامی مشترکان همراه اول از طریق کد دستوری است.

مشترکانی که علاقمند به استعلام و خرید این بسته‌ها از طریق کد دستوری هستند، می‌توانند #67*100* را شماره‌گیری و یکی از بسته‌های روز پدر را خریداری کنند.

روش فعالسازی بسته اینترنت همراه اول برای روز پدر

برای فعالسازی بسته اینترنت همراه اول ویژه روز پدر کافی است با خط همراه اول خود، کد دستورسی #67*100* را شماره‌گیری کنید.

باتوجه به هم زمانی میلاد امام علی (ع) با دهه فجر، این کد دستوری به فعالسازی بسته ویژه دهه فجر نیز اختصاص دارد. بنابراین پس از شماره‌گیری کد دستوری فوق بایستی بسته روز پدر را با درج و ارسال شماره 2 انتخاب کنید.

<a href='https://sayeb.ir/tag/%d9%87%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d9%88%d9%84'>همراه اول</a>

بار دیگر بایستی عدد 2 را درج و ارسال کنید. حال از شما پرسیده می‌شود که آیا قصد دارید این بسته را برای خود فعال کنید یا می‌خواهید اینترنت همراه اول ویژه روز پدر را به مشترکین دیگر این اپراتور هدیه دهید. جهت خرید بسته برای خود عدد یک در غیراین صورت شماره همراه فرد مورد نظر را وارد کنید.

روش فعالسازی بسته اینترنت <a href='https://sayeb.ir/tag/%d9%87%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d9%88%d9%84'>همراه اول</a> ویژه روز پدر سال 1401

در انتها نیز تأییدیه‌ای برای خرید بسته از شما گرفته شده و نتیجه از طریق پیامک اطلاع داده خواهد شد. در صورتی که از مشترکین اعتباری همراه اول هستید پیش از خرید بسته مورد نظر خود از کافی بودن اعتبارتان مطمئن شوید.

لازم به ذکر است روش‌های دیگری برای دریافت اینترنت رایگان همراه اول وجود دارد که از طریق دیجیاتو می‌توانید با آنها آشنا شوید.

سؤالات متداول

اعتبار بسته اینترنت همراه اول برای روز پدر چقدر است؟

این بسته اینترنت سه روزه است. در صورت نیاز به زمان مصرف بیشتر، می‌توانید بسته ترکیبی را خریداری کنید.

بسته ویژه همراه اول به مناسبت روز پدر را تا چه زمان می‌توان تهیه کرد؟

مشترکین این اپراتور می‌توانند از 13 تا 15 بهمن ماه نسبت به تهیه این بسته‌ها اقدام کنند.

منبع دیجیاتو

آگهی
دکمه بازگشت به بالا