شهرستان ها

اجرای طرح یاسر با عنوان یاوران سلامت رهبری در کمالشهر

کرج- سرپرست مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان استان البرز از اجرای طرح یاسر با عنوان یاوران سلامت رهبری در کمالشهر به مناسبت فرارسیدن دهه فجر خبر داد و گفت: این امر از امروز ۱۳ بهمن آغاز شده است.

سرهنگ علی شهبازی در گفت و گو با خبرنگار مهر از اجرای طرح یاسر با عنوان یاوران سلامت رهبری در شهرک امیرالمومنین کمالشهر به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد و ادامه داد: این امر از امروز ۱۳ بهمن آغاز شده و تا پانزدهم ادامه دارد.

وی عنوان کرد: این اقدام پیرو حضور سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در منزل شهید عجمیان و درخواست مردم این منطقه برای ارائه خدمات درمانی، با توجه به اینکه هیچ مرکز درمانی دولتی در اینجا وجود ندارد، صورت گرفت. درخواست مردم این منطقه، ایجاد درمانگاه و مرکز درمانی و ارائه خدمات درمانی کوتاه مدت است.

سرپرست مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان استان البرز با اشاره به برگزاری جلسات متعدد به منظور اجرای این طرح بیان کرد: این برنامه با تدبیر فرمانده و معاون هماهنگ کننده سپاه استان البرز و همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی، معاونت درمان سپاه، بسیج سازندگی و … در حال اجراست و امروز شاهد حضور پزشکان، دندانپزشکان، پزشکان متخصص، طب سنتی، مشاوره مامایی، تزریقات، داروخانه در این شهرک و ارائه خدمات رایگان به اهالی هستیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا